12 Ocak 2013 Cumartesi

Keep Calm! B.A.P Coming~!


Herkese merhaba. Merisa tekrar karşınızda~ Dershanenin yorucu ve sıkıcı günlerinin ardından bloguma tekrar geri dönüş yaptığım için çok mutluyum! :D Evet sonunda 2013 yılındayız. Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun. Umarım 2012'de gerçekleştiremediğiniz hayallerinizi, mutluluklarınızı bu yılda gerçekleştirirsiniz. ^^ 

Sonunda! B.A.P geri dönüş yapıyor. O kadar sevinçliyim ki. *-* Şubat ayında geri dönüşlerini yapacaklar ve bu ayın 15'inde klipleri çıkacak.

Klibin ismi "Rain Sound" Warrior, Power ve No Mercy kliplerinde onların sert taraflarını görmüştük. Diğer K-Pop gruplarından oldukça farklı olarak çıkış yapmışlardı ve bu yüzden büyük ses getirmişti. Bana soracak olursanız hala bu grup hak ettiği ilgiyi görmüyor. Her neyse. Crash ve Stop It'te ise onların tatlı yanlarını gördük. Her ne kadar 'Bizde aegyo yok.' deseler de bence bu iki klip aegyo doluydu. Hepsi birbirinden şekerdi. *-* Bu tarzlarını güzel fakat K-pop zaten tatlı çocuklardan geçilmiyor. Warrior'daki gibi olsalar çok daha büyük bir ilgi göreceklerine eminim.

Ve bu iki tarz dışında tekrar farklı bir şekilde karşımıza çıkıyorlar. TS Ent. sağ olsun mini minnacık bir teaser yükleyerek bizim merakımızı gidermek yerine bir kaç kat daha arttırdı. Evet işte karşınızda Rain Sound teaserı;





Bunu artık yüklendiğinden beri kaç kere izledim hatırlayamıyorum bile. Yüzlerindeki ifadelerden tutun, etraftaki eşyalara kadar neredeyse ezberledim. :D Görüldüğü üzere duygu yüklü bir klip olacak. Sözlerinin yine muhteşem olacağına eminim. B.A.P'nin sevdiğim yanlarından biri de bu. Müziğin, dansların ve gösterinin yanında parçaların sözleri o kadar güzel ve anlamlı ki. Diğer şarkılarda olduğu gibi bir cümleyi 5-10 kez söylemiyorlar. Farklı cümleler kullanarak şarkıya çok daha güzel bir anlam katıyorlar. İşte bu da bir B.A.P farkı. B|



Minik teaser da görüldüğü yada duyulduğu üzere parçaya bir gitar eşlik ediyor. Bana kalırsa -tabi sadece tahmin- sade bir şarkı olacak. Abartılı olmadan. Bu tarz şarkılar nedense her zaman favorim olmuştur. Beni rahatlatıyor, ruhumu dinlendiriyor. Ve Zelo ile Himi ağlıyor... Kelimelerin bittiği yada Merisa'nın bittiği an... 15. saniye de ne dediğini hala bulamadım Himchan'ın. Ama sesi gerçekten o ana öyle yakışmış ki. Bayıldım! Klipte nedense bir kız olacak gibi hissediyorum. Neyse bu konuya hiç girmeyelim. u.u

Umarım bu parçada Himchan ve Jongup'a daha çok yer verirler. TS duy sesimi! Şu çocuklar arasında adil davran. Tamam Daehyun'un sesi mükemmel kabul. Ki bende bayılıyorum onun sesine. Youngjae'de öyle. Yongguk & Zelo zaten rap yapıyor. Fakat çoğu şarkıda Himchan ve Jongup geri planda kalıyor. Bundan gerçekten şikayetçiyim. Himchan'ın ses tonu gayet güzel. Parçalarda ona uyan bölümler o kadar çok ki. Fakat resmen şirket kullanmasını bilmiyor. Hele Jongup. Yavrum ya. Stop It'te bir kısımda sadece onun sesine yer verilmişti. Ve gerçekten çok güzel. Çoğu parçalarda ona özellikle hiç yer verilmemesi beni delirtiyor. Sesi güzel olmaz, bir kaç saniye söyler susar. Tamam bunu anlarız. Ama güzel olup da söylememesi? Ah gel de sinirlenme. Neyse fazla uzatmayayım yoksa baya bir konuşacağım. u.u


15 Şubat Salı, klibin çıktığı gün patlamama hazır olun! Hehe. :D Bir an önce resimleri çıksın. Gerçekten sabırsızlanıyorum. *-* Ah bu arada unutmadan şu iki performansı sizlerle paylaşmazsam içim rahat etmez. 


İlk performans Melon Müzik Ödülleri - Warrior~




İkincisi ise Gayo Daejun - Warrior~



Bir harika şarkı ve iki muhteşem gösteri. Özellikle o siren sesiyle canlandırılmış performans... Diyecek fazla söz yok. İzleyin ve harika iki gösterinin tadını çıkarın. *-*


Ve evet şimdilik Merisa'dan bu kadar. Devamı ayın 15'ine. ^^ Jaa~ Bir daha görüşene dek. Kendinize iyi bakın! Videoları izleyin! *-* Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder