8 Nisan 2016 Cuma

Tension UP! UP10TION!

A-yo millet! Blogumu çok fazla özlemişim, şu anda fark ettim. Tamam, tamam vurmayın. Çok uzun zaman oldu. Biliyorum. 1 yılcık. Bir önceki yazımda da aynı şeyleri söylemiştim ama zaman olmuyor maalesef... Anlatacak, söylenecek o kadar çok şey var ki. Bunları bir sonraki yazılarımda yavaş yavaş sizinle paylaşacağım (gerçekten!!). Ama şu anki konumuuuz, bir K-Pop grubu olan UP10TION! Çoğu kişi bu tatlı veletleri tanımak için bana mesaj atınca, dedim ki bende Merisa koş ve bloguna yazını yaz. Bu da bari bahanen olsun. E bende ne yaptım? İç sesimi dinledim ve bam! Sonunda bu yazı ortaya çıktı. 


 
Grup İsmi: UP10TION
Şirket: Top Media
Çıkış Tarihi: 11.09.2015
Çıkış Şarkısı: So, Dangerous

 

Grubumuz toplamda 10 üyeden oluşuyor. Jinhoo, Kuhn, Kogyeol, Wei, Bitto, Wooshin, Sunyoul, Gyujin, Hwanhee ve Xiao. Top Media, TEEN TOP ve 100& gruplarından sonra ilk defa 3 senenin ardından bir erkek grubu daha çıkardı.

Açıkçası ben grubu tam çıkış tarihinden beri takip etmiyorum, yalan söyleyemem. Benim bu veletlere girişmemdeki en büyük etken, üyelerden biri olan Sunyoul'ün katıldığı King of Masked Singer'daki performansı olmuştur. Anasayfamda tesadüfen rastlayıp izledim, herkes övüyordu ve bende merak etmiştim. Onu dinlememle bu fandoma girmem bir oldu. O derece beni büyüledi... Tüylerim resmen diken diken oldu onu dinlerken. 3 aydır U10T ile bir aradayım ve çok çok memnunum.



Tanıtıma geri dönersek eğer, UP10TION biraz önce bahsettiğim King of Masked Singer programının parodisi olan, Türkçe adıyla Maskeli Çaylaklar Yarışması programı ile tek tek tantılmaya başlandı. Program kısaca şu şekilde, çaylaklarımız birbirleri ile yarışıyorlar. Gerek dans, gerekse rap ve vokal olarak. Kazanan kişinin maskesi açılıyor ve kaybedenin açılmıyor. 20 Temmuz 2015 de yayınlanıp aynı hafta, 24 Temmuzda program sona erdi.

Sırasıyla açıklanan üyeler; Wooshin, Hwanhee, Jinhoo, Bitto, Kogyeol, Kuhn, Sunyoul. Program sırasında 7 üye açıklandı, geriye kalan Gyujin, Wei ve Xiao ise ertesi gün, twitter üzerinden açıklandı.

1. Bölüm;


 2- Tık tık
4- Tık tık


 Rising UP10TION!



 Maskeli Çaylak Yarışması'nı saymazsak eğer, U10T'nin ilk eğlence ve çıkış hikayelerini anlatan program Rising'tir. Program 28 Temmuzda yayınlanmaya başladı ve üyelerle grubun çıkış öncesi yaptıkları şeyleri baz aldı. Toplamda 7 bölümden oluşuyor. Çin ve Kore'de aynı anda çıkış yapacakları için, programda Çin'le aynı zamanda yayınlanmaya başladı. Programda Çince öğrenmelerinden tutun, oraya gitmelerine kadar birçok şeye şahit olabilirsiniz. Teen Top grubundan Niel, Ricky, Chunji ve Changjo'nun da konuk olduğu, bu eğlenceli mi eğlenceli programı izlemeden geçmeyin derim.

1. Bölüm;

 

3- Güncellenecektir~
4- Güncellenecektir~
5- Güncellenecektir~
6- Güncellenecektir~
7- Güncellenecektir~

So, Dangerous!

Nihayet, çıkış zamanı~ 11 Eylül 2015 tarihi, grubumuzun çıkış tarihi olarak belirlendi ve art arda iki gün teaser resimleri yayınlandı. Ardından ise müzik videosunun teaserı çıktı ve buradan da anlayacağınız üzere, çıkış şarkılarının adının So, Dangerous olduğu öğrenildi.
 



So, Dangerous Müzik Video;
  
 

Dans Versiyonu;

 




Top Secret albümümüz 1 intro ve 5 şarkı olmak üzere toplamda 6 parçadan oluşuyor. Eğer indirip bu mükemmel seslerin tanıdı çıkartmak istiyorsanız; Tık tık

 Rising UP10TION programından sonra, kendilerine özel herhangi bir programları hali hazırda olmadı maalesef. Sadece U10TV videoları var, bunları da çıkışlarından itibaren şu ana dek yayınladılar ve yayınlamaya da devam ediyorlar. Her video ortalama 4-5 dakika arasında. Promosyonlarından tutun, imza günlerine, hayran buluşmalarına ve fotoğraf çekimlerine kadar her şeyleri bu minik videolarda yayınlıyorlar. Kısa olmasına bakmayın, o zaman diliminin içine birçok şey sığdırabiliyor bu sıpalar. İzlemeye doyamayacaksınız, eminim. Neredeyse -birkaç video hâlâ eksik ama- bütün U10TV bölümlerini, içinde bulunduğum ekip ile birlikte çevirmeye devam ediyoruz. Honey10 Turkey linkine tıklayarak çevrilmiş videoları izleyebilir ve çevrilecek videoları da kanalımıza abone olarak kaçırmayabilirsiniz!

Catch Me!

26 Kasım 2015 tarihinde, üyelerimiz ilk çıkışlarının ardından yeniden geri dönüş yaptılar. İlk konsepteki güçlü ve sert imajları gitmiş, yerini sevimli ve haylaz çocuklara rakmışlar. Rengarenk dünya ile bizi karşılarlarken, şarkı da bir o kadar hareketli. 
 
 

Dans Versiyonu;

 

İkinci mini albüm olan Bravo albümü, ilki gibi toplamda 6 şarkıdan oluşuyor. Eğer indirmek isterseniz; Tık tık

Bunlar dışında, en başta bahsettiğim King of Masked Singer programındaki Sunyoul'ü sizinle paylaşmak istiyorum. Program 10 Ocak 2016 tarihinde yayınlandı ve bebeğimiz elense bile, çoğu kişiyi adından bahsettirmeyi başardı. Programa Most Beauty Unwudong ismi ile katıldı.

İlk performansı;

 

İkinci Performansı;

 

Herkes, kıyafeti ve sesinden dolayı ilk başta onu kız sanmıştı. Çıkılması zor olan yüksek notalara rahatlıkla çıkan yunusumuz, kim olduğu açıklandığı zaman birçok kişiyi şoka uğratmış ve şaşkınlıktan kendilerinden geçmelerini sağlamıştı! 


 

Evveeet, gelelim fasulyenin fayfalarına. Bu kadar tanıttın, iyi hoş da bu üyeler nerede? Hani tanıtım? Dediğinizi duyar gibiyim. Bunu en başta yapmam gerekirdi belki de ama ben bir değişiklik olsun dedim ve sona attım hepsini!! U10T bebeklerimiz, 18 Mayıs 2016 tarihinde geri dönüşlerini nihayet yapıyorlar. Fandomda çok uzun süredir olmasam da, ben bile "Yaşasın!! Nihayet! Yihu!" gibi tepkiler gösterdim, evet. Üyelerimizin tek tek resimleri yayınlandı -ve bende onlar üzerinden tanıtacağım, evet- ve müzik videosunun teaserı da çıktı. Spotlight adı altında geri dönen üyeler, bu sefer büyümüş bir şekilde, olgun taraflarını göstererek karşımıza çıkıyorlar. 

Üye Profilleri;

JINHOO
 

Gerçek İsmi: Kim Jin Wook
Doğum Tarihi: 2 Ağustos 1995
Kan Grubu: A
Boyu: 173
Kilosu: 56
Memleketi: Changwon
Pozisyonu: Lider ve vokal


KUHN 



Gerçek İsmi: No Soo Il
Doğum Tarihi: 11 Kasım 1995
Kan Grubu: O
Boyu: 183
Kilosu: 66
Memleketi: Ansan
Pozisyonu: Yardımcı lider, rapçi ve vokal


KOGYEOL


Gerçek İsmi: Go Min Soo
Doğum Tarihi: 16 Mayıs 1996
Kan Grubu: A
Boyu: 183
Kilosu: 65
Memleketi: Bucheon
Pozisyonu: Vokal


WEI




Gerçek İsmi: Lee Sung Joon
Doğum Tarihi: 8 Haziran 1996
Kan Grubu: O
Boyu: 185
Kilosu: 60
Memleketi: Seul
Pozisyonu: Yüksek (Tonlu) Rapçi


BITTO




Gerçek İsmi: Lee Chang Hyun
Doğum Tarihi: 24 Ağustos 1994
Kan Grubu: O
Boyu: 180
Kilosu: 62
Memleketi: Dongducheon  
Pozisyonu: Düşük (Tonlu) Rapçi


WOOSHIN


Gerçek İsmi: Kim Woo Seok
Doğum Tarihi: 27 Ekim 1996
Kan Grubu: B
Boyu: 175
Kilosu: 55
Memleketi: Daejeon
Pozisyonu: Vokal



SUNYOUL



Gerçek İsmi: Sun Ye In
Doğum Tarihi: 6 Kasım 1996
Kan Grubu: B
Boyu: 175
Kilosu: 55
Memleketi: Jeollanam-do
Pozisyonu: Vokal


GYUJIN




Gerçek İsmi: Han Gyu Jin
Doğum Tarihi: 21 Kasım 1996
Kan Grubu: AB
Boyu: 181
Kilosu: 67
Memleketi: Icheon
Pozisyonu: Vokal


HWANHEE 


Gerçek İsmi: Lee Hwan Hee
Doğum Tarihi: 6 Mayıs 1988
Kan Grubu: O
Boyu: 175
Kilosu: 56
Memleketi: Daejeon
Pozisyonu: Vokal


XIAO


Gerçek İsmi: Lee Dong Yeol
Doğum Tarihi: 13 Aralık 1998
Kan Grubu: B
Boyu: 177
Kilosu: 57
Memleketi: Busan
Pozisyonu: Vokal ve maknae

Müzik Video Teaserı;
 
 

Bu uuuupuzun tanıtım yazısından sonra nihayet bitirmiş bulunmaktayız. Umarım size yardımcı olabilmişimdir. Elimden geldiğince her şeyi açıklamaya çalıştım fakat yine de bir sorunuz olursa, yorum bırakabilirsiniz. UP10TION hâlâ çaylak bir grup ve eminim ki birçok eksikleri vardır fakat zamanla kendilerini geliştireceklerine inanıyorum. Sizden isteğim, onlara bir şans verin. Söz veriyorum, pişman olmayacaksınız. Hayatınıza bu minikler renk katacaktır.

Son olarak da, facebook sayfamız olan 업텐션 Up10tion - Turkey sayfasını beğenmeyi unutmayın lütfen. Sayfamızdaki herkes canla başla sizler için çalışıyor ve çevirileri elimizden geldiğince hızla yayınlamaya çalışıyoruz. Umarım destek olursunuz! Bir dahaki yazıda görüşmek üzere~


2 yorum: