30 Ekim 2012 Salı

Karışık~~!! -SHINee Fanım Oldu! *-* -


Herkese selam! Merisa is back! Tabi sadece bugünlük. Zaman ilerledikçe programım daha da yoğunlaşıyor. Malum YGS öğrencisiyim. Bloga yazı yazmaya vakit ayıramıyorum. Öncelikle sevgili blog okuyucularımın geçmiş bayramını kutluyorum. Bu bayram benim için gerçekten güzel geçti. Dershaneden verilen 3000 soruyu yapmadım orası ayrı. Geçtiğimiz pazar günü SHINeeWorld ailesi olarak bir buluşma düzenledik. 3-4 aydır bir kaçıyla buluşamıyordum. Haliyle baya bir özlemişim onları. Bizim gibi Kore seven insanların gidebileceği tek yer Kore Restoranı. u.u SW ailesi olarak 2. gidişimizdi. Taksim'de Taebaek adlı bir restoranda yemeklerimizi yedik. Bir kaç fotoğraf çekmiştim ama hepsi iğrenç çıkmış. Bir tanesini bir önceki buluşmadan koyuyorum. İdare edelim artık. :P


Bu ilk gittiğimizde çektiğimiz resim. Aslında masa düzeni gerçekten harikaydı. Eee restoranda 15 kişi bir araya gelince doğal olarak masa bir hayli dağıldı. :D İlkinde yediklerimizin bir kaçını sayarsam; Patates krebi (tadı fena değildi), ramen (dehşet güzeldi), ddukbokki (Çok acayip bir tadı vardı, kendisi tatlı sosu acıydı. Pek sevmedim ama yenmeyecek gibi de değildi.), bulgogi (Favorim! Bir et nasıl bu kadar güzel olabilir? *-* ), kimbap (Dışı kötü, içi güzel.). Ve bir kaç atıştırmalık şeyler. Daha başka yiyecekler de vardı fakat aklıma gelmedi bir türlü. Kimchi vardı birde. O muhteşem güzeldi. Bayaa bir acı. Fakat enfes



Bu pazar günkü buluşmaya ait bir resim. Tabi benim resim çekmeme kalırsa olacağı bu olur... İdare ederdi en azından. Geçen sefer tüm paraları toplayıp, paramıza geldiği kadar yemek getirin bize demiştik -artistlik-. Bu sefer yine paraları topladık fakat yemekleri kendimiz seçtik. Neler yedik? Hımm~ Kimbap, Bulgogi, Ddukbokki, Kore usulü tavuk, pirinç... Bir kaç şey daha vardı ve ben yine unuttum. Tabi yanında bir kaç parça şeyde ücretsiz olarak geliyor. Kimchi de dahil. *-* 



Bu da resmin bir farklı versiyonu. Çok saçma çekmişim cidden. Bir dahaki sefere daha düzgün çekeceğim söz! Bu sefer 15 yerine 8 kişiydik. Fakat az kişi olduğumuzda daha rahat olduğumuzu anladık. İlk restoran buluşmasında iki gruba ayrılmış gibiydik. Çok kopukluk yaşanmıştı. Bunda hiç öyle olmadı. Gerçekten güzeldi. *-*


Restoran çıkışında karaoke yapmaya gittik. Restoranın hemen alt katı karaoke bar olduğundan bizim gitmemiz de kaçınılmaz oldu diyebiliriz. Bol bol Korece şarkılar söyledik, dans ettik, kendimizden geçtik falan. :P Gerçekten hayatımda geçirdiğim en eğlenceli hafta sonlarından biriydi. Paha biçilemezdi.


Ah bu arada biz restorandayken bir grup Koreli geldi. Hepsi bize acayip acayip baktı. Gülümsedi. Hiç beklemiyorlardı sanırım. Ondan sonra 2 tane Koreli bayan daha geldi. Biri Türkçe biliyordu. Onlarla neredeyse 1 saate yakın sohbet ettik. Kore'nin ünlü kanalı olan KBS World'de çalışıyorlardı. Buraya bayram ile ilgili haber yapmak için gelmişler. Sohbetleri çok güzeldi. İkisi de çok sıcak kanlı insalardı. BIGBANG grubundan T.O.P ile ilgili bir gerçeği de öğrendik bu arada. Boyu göründüğü kadar uzun değilmiş. Ve yüzü cidden çok ufakmış.. Söyleyiş tarzları gerçekten komikti. *-*


Karaoke sırasında SHINeeWorld'ün kurucusu olan Alkım bir kaç kişiye hediye verdi. Bana da SHINee fanı -adları buydu sanırım- hediye etti. 



Çubuğu maalesef yok ama. T.T Kore'den ona çubuksuz gelmiş. Forumda bunlardan satılıyordu. Fakat stokta kalmadığı için satışı durdurulmuştu. Alamadığım için üzülüyordum. T.T Ama Alkım sağ olsun, kendisinden 2 tane olduğundan birini bana verdi. Chibi SHINee~~ *-*



Bu da arka tarafı. Çok hoş gerçekten. Give it up for SHINee~~


Bu sefer baya bir konuştum. :D Ramen tarifi verecektim size bir de aslında. Fakat bir sonraki yada ondan sonraki postumda bahsederim artık. Jaa~ Bugünlük Mel'den bu kadar. Bir daha ki postta görüşene dek. Mata nee~

Not: Bir sonraki post B.A.P'nin dönüşü ile ilgili. Beklemede kalın lütfen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder