15 Ekim 2012 Pazartesi

Yine ve Yeniden B.A.P!~

Herkese merhaba~~ Uzun zaman oldu öyle değil mi? Açıkçası blogumu bu kadar özleyeceğim aklıma gelmezdi. Yazacağım o kadar çooook şey var ki. İlk konumuzdan başlayalım o zaman~ 
Not: Bir sonraki yazımda Japonya'dan gelen bir mektuptan söz edeceğim. Takipte kalın. ^^


Happy Birthday Zelo!~


Eveeet~ Bugün biricik B.A.P grubundaki maknae'mizin doğum günü. Ne yazacağım konusunda açıkçası pek emin değilim. Çünkü ben ARASHI dışında hiçbir gruba yazı yazmadım. Bir üyenin doğum günüyle ilgili hele hiiiç yazmadım. Neyse başlayalım bakalım. Devamı gelir elbet~


B.A.P'yi ilk çıkış yaptıklarından beri takip ediyorum. Onların neredeyse her şeylerine şahit oldum da diyebilirim -tabi bu görünen kısmı için geçerli-. İlk defa sevdiğim bir grupta noona oldum! İyi mi kötü mü bilemiyorum. %50 iyi, %50 kötü diyebilirim ancak...

Bu sıpa benim için çok değerli. Tabi diğerleri de önemli fakat Zelo'nun yeri bende çok ayrı. K-Pop dünyasının miniği olarak biliniyordu.

Warrior'dan beri, ah hayır Never Give Up'tan beri o kadar çok büyüdün ki~ Ve buna benimde görmem gerçekten çok güzel. Hiçbir grubu çıkış yaptıklarından beri takip etmemiştim -B1A4 hariç-. Bu yüzden B.A.P benim için gerçekten değerli bir grup.

Baby'lerin bebeği, biricik rapperımız, Choi Jun Hong yada hepimizin bildiği adı ile Zelo, doğum günün kutlu olsun! Nice senelere bir tanem. Umarım her yıl doğum günlerini, doğum günlerinizi birlikte kutlayabiliriz!


 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Aslında bu posta başka şeyler yazacaktım fakat sabah kalkar kalkmaz gördüğüm bir resim ile beynimden vurulmuşa döndüğüm için konuyu hemen değiştirdim. Gelelim 2. konumuza~


B.A.P 3RD SINGLE


Resim Killing Camp programından. Single ile bir alakası yoktur~


Cidden artık ağzım açık kalıyor. Gerçi daha öncelerde de öyle oluyordu ya neyse. Crash performanslarının hemen ardından B.A.P dinlenmeden tekrar çalışmalara başladı. Açıkçası bu beni gerçekten rahatsız ediyor. Onları her daim görmeyi elbette istiyorum fakat çocuklar cidden hiç dinlenmiyor. Takip edenler bilirler, B.A.P Killing Camp diye bir programa katıldı. Kaç bölüm olduğu konusunda emin değilim fakat 1.bölümü yayınlanmıştı. Orada geçen bir konuşmayı sizlerle paylaşmak istiyorum.


Himchan: Tanıştığımızdan beri, biz sadece pratik yapıyoruz.
Zelo: Bu stresli.
Youngjae: Yorucu olduğunda ayağımı incitiyorum, böylece pratik yapmaya gitmiyorum.
Daehyun: Dinlenmek istiyorum.
Yongguk: Aralıksız süren aktivitelerimiz yüzünden dinlenemedik. Bizim biraz dinlenmeye ihtiyacımız var.

Bu konuşmayı onlardan duyduktan sonra gerçekten ama gerçekten çok üzüldüm. Onlar bizleri memnun etmek için ellerinden geleni, hatta fazlasını yapıyorlar. Durmadan çalışıyorlar. Günde 20 saate yakın çalıştıkları ve dinlenmedikleri oluyor. Uykusuz kalıyorlar. Yine de şikayetleri olmuyor. B.A.P çıkış yapalı 10 ay gibi kısa bir süre oldu. 1 yıl bile değil. Sadece 10 ay! Ve bu 10 ayda -Warrior-Power-No Mercy-Crash Repeckage- toplamda 4 albüm çıkardılar. Ve 5. albüme hazırlanıyorlar. Onları gerçekten tüüüüm içtenliğim ile tebrik ediyorum.
~ ~ ~ ~

Sıra geldiii asıl konuya ve asıl fotoğrafa!! Sabah sabah gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüğüm fotoğraf karşınıza geliyor. Hazır mısınız?!!



B.A.P'nin 3.Single Albümü'nde ki 2 üyenin fotoğrafı! İlk karedeki Yongguk, 2. karede ki ise Daehyun! Gördüğüm an neye uğradığımı şaşırdım. Çünkü hem bu resmin yayınlanmasını beklemiyordum, hemde bu şekilde bir konsept beklemiyordum! Hayran kaldım! Özellikle Yongguk'un fotoğrafına bittim. Crash gibi tatlı bir şarkıdan sonra B.A.P tekrar özüne dönüyor sanırım! İşte bunu istiyorum bende! Nasıl bir şey ile tam olarak karşımıza çıkacaklar merak ediyorum doğrusu~ Kaldı geriye 4 üye. T_T Tahminde bulunayım mı? Hımm~ Sanırım bir sonraki resimler Himchan ve Jongup. Neden bilmiyorum. Sadece içimden öyle geldi. :D


Neyse bugünlük bu kadar yeter sanırım. Arayı fazla açmamaya çalışacağım. Jaa~ Bir sonraki postta görüşene dek. Mata nee~ ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder