30 Eylül 2012 Pazar

Ortaya Karışık~!

Konnichiwa minna~ 1 haftadır bloguma uğramıyordum. Açıkçası özlemişim burayı. Dershanem başladığı için fazla giremiyorum artık. Bu sene hedefimi tutturmam lazım çünkü. Yeni ortam, yeni dershane. Her şey çok yeni. Ortama alışamadım daha tam olarak. Umarım en kısa zamanda düzelirim~

Çok şey biriktiii. Yazacağım o kadar şey vardı ki. Fakat hepsini unuttum. O yüzden şimdilik karışık bir şekilde bir kaç video göstermek istiyorum sizlere.

Öncelikle yeni çıkan bir klip ile karşınızdayım;

TVXQ - Catch Me


Yorumlara gelecek olursak... Bu ikiliyi her zaman sevmişimdir. Aslında grubun dağıldığını duyunca gerçekten üzülmüştüm. Sıkı takipçileri yada fanları değildim fakat başarılı bir gruptu. Yazık olmuştu. Klibe gelince, gerçekten çok güzel. Özellikle o kollar birleşince ortaya harika bir görüntü çıkıyor. *-*
Changmin'in sesini 
söylememe gerek bile yok zaten. Mükemmel ötesi. Müzik insanı kendisine bağlıyor. İlk dinlediğimde pek fazla beğenmemiştim. Fakat sonradan dinledikçe bağımlısı oldum. Yalnız klipte sanki, ne bileyim bir eksik var gibi. Gözüm hala diğer üyeleri arıyor sanırım. Alışmak maalesef uzun sürüyor. :/


Zelo - Lemon is Mine!


İşte yine B.A.P! *-* TA-DAH adlı programdan bir görüntü ile karşınızdayım~ Bu kısım aşırı hoşuma gidiyor. Zavallı Zelo her şeye dediği gibi "Limon benim." diyor. Fakat bu sefer işler umduğu gibi gitmiyor. Çalışanlar yemeleri için limon getiriyor. Zavallım nasıl zorla yiyordu. Ah~ Daehyun'a da yazık oluyor orası ayrı


Himchan & Mato Talk


Tamam! Bu kısımda gülmekten yerlere yatabilir, hatta ölebilirsiniz. :D Ben ilk izlediğimde resmen gülmekten canım çıkmıştı. Bildiğiniz üzere -yada bilmiyorsunuz bilemem - B.A.P Mato gezegeninden geliyor. Hatta kendi Matoki'leri var. Yaşları da farklı tabi o gezegende, neyse orasını karıştırmayalım. Bu Him'de sağ olsun bize Mato konuşması yapıyor. İzleyin ve görün~


Zelo & Talk


Bu.Videoya.Ölürüm.Arkadaş!! Bu kadar basit. No Mercy fotoğraf çekimlerinden bir kısım. Burada Zelo önceden bir akrep beslediğinden bahsediyordu. Tabi biraz uzun anlattığından hızlandırmak zorunda kalmışlar. Ama o hareketleri, heyecanla anlatışını yerim! Birde sonunda muzundan bir ısırık alıp bakmıyor mu! Ah öldürün benii.


B.A.P & GURUPOP 1


Çok değil, 2 hafta önce B.A.P Gurupop programına konuk oldu. Bu program başlayalı da uzun olmadı zaten. Yeni bir programdı. Sanırım -youtube üzerinden tam emin değilim- canlı olarak yayınlanıyor. B.A.P'yi canlı canlı seyretme fırsatını kaçırdım...

Bu kısımda Korece "Siruda ve Joeuda" kelimelerini öğretiyorlardı bize. Yanılmıyorsam ilki istememek anlamında, ikincisi ise sevdim, olur gibisinden bir şey. Hepsi bir kenara dursun, Daehyun'un Busan aksanıyla "Joeuda" demesi beni bitirdi. En az 20 kez başa sararak izledim o kısmı. İzleyin sizde. T_T


B.A.P & GURUPOP 2


Belki de en eğlenceli kısım burasıydı programda! Üyeler birbirlerine karşı. Amaç seçtikleri kutularda çıkan aletler ile oyuncak atların arkasındaki balonu patlatmak. Kim kazanırsa oturduğu yeri değiştiriyor.

İlk raund Himchan vs Jongup; Him çok mızıkçısın ama seen! Hile yaptı eşek. Birde bunun devamı vardı, videoda göstermiyor sanırım, Him Jongup'un atını itiyordu. Yavrum yere düşüyordu.  Kıyamam ben ona. Zaten terlikle patlatması gereken balonu aldı ayağıyla patlattı. Hilekar Him. Maalesef 1. kısımın kazananı Himchan oluyor.

İkinci raund Yongguk vs Zelo; Lider, maknaeye karşı. Him'den sonra sonunda adil bir yarış görebiliyoruz. Yalnız Zelo ata oturduğunda ahaha at çok küçük kalıyordu ya. Zavallımın boyu uzun napsın. Onun elindekini küçümsediler ama en etkilisi oldu. Ve videoda gördüğünüz üzere kazanan Zelo oldu ve oturduğu yeri değiştirebildi.

Üçüncü raund Daehyun vs Youngjae; Ahaha bu ikisinde cidden güldüm. Tamam adil bir yarıştı bu da. Fakat Daehyun.. nasıl desem çok sinsi. Sıpa. Çaktırmadan planlamış her şeyi. Elindekinin ucu sivriydi zaten. Daha başlamaları bir kaç saniye olmuştu ki Daehyun kazandı. Zavallı Youngjae ne olduğunu bile anlamadı.

Eveet~ Şimdilik göstereceğim videolar bu kadardı. Size tavsiyem, eğer B.A.P'yi seviyorsanız, sevmeye başladıysanız yada sevmek istiyorsanız TA-DAH It's B.A.P programını ve daha sonra bu programı yani GURUPOP'u kesin izleyin. Tabi öncelik Ta-dah olsun, çünkü ilk çıktıkları program oydu. Yani tam ilk değilde, uzun süreli oydu diyelim.


Evet şeker mi şeker videolar ile dolu bir postun daha sonuna geldik. Jaa~ Bir sonraki posta dek. Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder