13 Temmuz 2012 Cuma

K-Pop Eşyaları 2 | SHINee - Lucifer B Version

Evet bir-iki post önce ilk aldığım albümümü tanıtmıştım sizlere. Şimdide 2. albümümü tanıtacağım. Aslında bu albümü ben satın almadım. Annem bana hediye olarak internetten sipariş vermişti. SHINee'ye giderek hayranlığımın arttığını öğrenince bana bu albümü hediye etti. Hayatımda aldığım en güzel hediye diyebilirim~

İşte karşınızda SHINee Lucifer Albümü!


Bu albümün ön yüzü!
Paketini açarkenki halim gerçekten inanılmazdı.


Bu da albümün arka yüzü.
Orijinal olduğunu arkasındaki etiketten anlayabilirsiniz.


Albümün yan kısmı.
Diğer albüm kadar kalın değil.
Fakat öncekinden daha fazla resim var içerisinde.


Bu albümün ilk sayfası. 
Aslında sol taraftaki kapak daha da büyüktü.
Fakat kameraya sığmadığından çekemedim.


Bu da albümün en arka sayfası.
Ve albümün CD'si. İçerisindeki şarkıları çok seviyorum.
Hepsi favorilerim.


Albümün photobook'undan bir resim.
Bulanıklık için üzgünüüm! İçerisinde baya bir sayfa var. Ancak ben bu kadarını çektim.


Benim SHINee'de favorim Onew'dur. 
Ve şansıma bu albümün içinden Onew kartı çıktı.
Elime aldığımda kartı gerçekten çok mutlu olmuştum.


Bu da kartımızın arka yüzü.
Ve Onew'nun şirin mi şirin imzası.


Evet bir albüm tanıtımının daha sonuna geldik. Konser CD'si kadar, hatta ondan da kaliteli bir albüm Lucifer. İçerisindeki şarkılardan tutun, photobook'a kadar... Cidden çok güzel.
Jaa. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere. Mata nee~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder