12 Temmuz 2012 Perşembe

K-Pop Eşyaları 1 | SHINee The 1st Concert

Her zaman "İlk elime alacağım albüm Arashi albümü olacak." demişimdir. Beni tanıyanlar bilir. 2010 yazından beridir Arashi'ye deli gibi bağlandım. Öyle böyle değil. Neyse bu konuya bir dahaki yazıda değiniriz~

Aklıma hiçbir zaman K-pop albümleri gelmemişti. Ta ki o güne kadar... SHINee'yi tanıyalı yaklaşık 10 ay oluyor. Ve bu 10 ay içinde bu gruba gerçekten fazlasıyla bağlandım. Aralık ayında bir forum keşfetmemle her şey değişti diyebilirim. Forumun adını hatta sizlerle paylaşayım, SHINee seviyorsanız eğer sizde ailemize katılın; shineeworld.net/forum

Normalde internetten alışveriş yapan bir insan değilimdir. Güvenmem çoğunlukla internete. Fakat bu forum beni öyle bir değiştirdiki... İlk albümümü işte bu siteden satın aldım!! Hemde gerçekten makul bir fiyata! Şimdi sizlere aldığım ilk albümün resimlerini göstereceğim. Bol görselli olacak şimdiden uyarayım.


SHINee The 1st Concert SHINee World!!

Konserdeki canlı seslerinden oluşan muhteşem bir albüm!!
Bu albümün ön yüzü.




Ve albümümüzün arka yüzü.


İlk kapağımızı açtığımızda bir CD ile karşılaşıyoruz!
Gerçekten çok kaliteli.



Albüm toplamda iki CD'den oluşuyor.
İçinde toplam 24 şarkı vardı -yanlış hatırlamıyorsam-


İki CD'nin ortasında birde Photobook bulunuyor.
Aslında içinde baya bir sayfa var fakat ben bir sayfasını çektim.


Bu da albümümüzün yan yüzü.


Ve son olarakta bu da albümün diğer yan yüzü.




Albüm gerçekten çok ama çok kaliteli. Konserdeki sesleri olduğuna bakmayın. Sesler sanki orjinalmiş gibi. Ben albümümü çok sevdim. İlk K-pop albümümü de böylece tanıtmış oldum.

Diğer yazılarda tekrar görüşmek üzere! Mata nee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder