12 Temmuz 2012 Perşembe

Nereden geliyor bu Arashi sevgisi?!



Cidden nereden geliyor bu Arashi sevgisi?! diye her yeri dağıtasım var -tabiki iyi anlamda-. Arashi'yi yaklaşık 2 yıl önce tanımaya başladım. 2010 yazındaydık. Japon severler, yada J-Drama izleyenler bilir. Hana Yori Dango diye çok meşhur bir drama vardı. Bir arkadaşımın önermesiyle o diziye başlamıştım. Aslında dramalara ilk adımımı atmam da var. Ama o da uzun bir hikaye. Daha sonra dile getiririz o konuyu.

Hana Yori Dango'da oynayan Matsumoto Jun, zaten diziyi ilk izlediğimde beni benden almıştı. Dizideki o psikopat karakteri, kötü çocuk oluşu... Merak edip -hep yaptığım gibi- Jun'u araştırmaya başladım. Araştırırken bir grubun üyesi olduğunu öğrendim. Hatta HanaDan'ın müziklerini de bu grup üstlenmiş. Benim haberim bile yok!

Grubu tanımak için bir kaç müziklerini dinledim. Sonuçta içinde Jun vardı grubun. Tanımadan yapamazdım... Ne yalan söyleyeyim grubu ilk gördüğüm anda hepsine "Çok tipsizler, bir tek Jun tatlı." demiştim. Bu kelimeler aklımdan hiç çıkmıyor. Cidden o zaman ne düşünüyordum da bu şekilde konuşmuşum?!

Günler geçtikçe, farkında olmadan bu gruba daha da bağlanmaya başlamıştım. Bu sefer içinde Jun olduğu için değil ama... Tüm üyeleri sevmeye başlamıştım. Onları yakından tanımak için programlarını seyrettim. Arashi no Shukudai-kun, VS Arashi, Himitsu no Arashi-chan... Ve dahası.

Grup üyelerinin var olduğu tüm etkinlikleri, tüm dramaları izledim. Deli gibi... Arashi'ye bağlanmam o kadar ileri bir düzeye çıkmıştı ki, onlar için yazılar yazmaya başlamıştım. Normalde bir paragraf bile yazmayı beceremeyen ben, 15 Eylül 2010 günü onlar için -bana göre- oldukça uzun bir yazı yazmıştım. Hemde onları tanıyalı sadece 3 ay olmuştu. Nasıl böyle bir yazı yazabildim hayret doğrusu. Bu günün ne özelliği vardı peki?! 15 Eylül 1999 yılı, Arashi'nin resmen çıkış yaptığı yıldır. O yüzden yazı yazmıştım. Hatta yazdığım yazıyı burada paylaşmak istiyorum;


"Arashi Arashi For Dream" diyerek konumuza girmek istiyorum. Bugünün ne olduğunu bütün Arashi fanları biliyordur.Bugün, evet bugün biricik Arashi'mizin "11.Yılı" Grubumuz 11 yıl önce, 15 Eylül 1999 yılında Hawaii'de kuruldu.

Arashi sayesinde nelere sahip olduk?
İlk olarak Arashi gibi muhteşem bir grup tanıdık.Aralarındaki bağa aşık olduk. Seslerine aşık olduk. Oyunculuklarına, şapşallıklarına...Ve daha sonra hepsi birbirinden muhteşem arkadaşlar, dostlar edindik. Bize her konuda yardımcı olan kişiler. Arashi hakkında ne kadar konuşursak konuşalım "yeter artık" demeyecek kişiler. Gruptaki aynı üyeyi seviyoruz diye küsmeyecek, birbirimize şaka yapabileceğimiz arkadaşlar.

Arashi neden bu kadar "iyi" ?
Arashi'yi tanımayan kişiler onların "iyi" olmadığını düşünebilirler. Çünkü o kişiler sadece kafalarını kendi düşüncelerine, sözcüklerine odaklamış durumdalar. Arashi'yi bir kere tanımaya çalışsanız, bırakamazsınız. Biz onların dostluğunu seviyoruz!

Arashi grubundan tek bir kişiyi sevmek, tüm üyeleri sevmek gibi midir?
Kesinlikle hayır. Arashi'den tek bir birisini seven kişiler grubu kesinlikle sevmiyordur. Bana göre. Hatta favorileri olan o kişiyi bile. Arashi'nin arasında bir bağ var. Onları birbirinden kopartmak imkansız. Tek birini sevip diğerlerini bir kenara atmak sanki 5 kardeşin arasından ayrım yapmak gibidir.

Bazı kişiler "eğer birisini seçmiyorsan sevmediğin anlamına gelircümlesini tekrarlayıp duruyorlar. Kesinlikle katılmıyorum. Eğer biz grupta ayrım yapmıyorsak, birini seçip tek onu sevmiyorsak gerçekten grubu önemsediğimizi gösterir. Bir grubu ve üyelerini sevmek, tüm şarkılarını ezbere bilip hava atmak değildir. Eğer onlar hakkında hiç bir şey bilmiyorsan bunların hepsi gereksizdir. Her şeyden önce biz ilk olarak grup üyelerini ve birbirlerini düşünmelerini seviyoruz.

Lider Ohno Satoshi (26 Kasım 1980)
Oh-chan , Ohno , Riida
Grup ilk kurulduğu zamanki yaşı: 18-19
Her zaman ciddi surat ifadeni sevdik. Güldüğün zamanki içtenliğini sevdik. Ohmiya çiftini sevdik. Grup lideri olduğun halde kendini ön planda tutmamanı çok sevdik. Gruba eşit davranıp sevdiğin için çok teşekkür ederiz.

Sakurai Sho (25 Ocak 1982)
Keio Boy , Sho
Grup ilk kurulduğu zamanki yaşı: 17
Gülüşünü ve içtenliğini sevdik. Şaşkın ifadelerini sevdik. Giyim tarzını ve 'double parka' nı sevdik. Pek hoşlarına gitmeyen kişilere bile rap müziğini çok sevdirttin. Grubu saygı duyduğun ve bir arada tuttuğun için çok teşekkür ederiz.

Aiba Masaki (24 Aralık 1982)
Bakaiba , Aibaka , Aiba
Grup ilk kurulduğu zamanki yaşı: 16-17
Bakaiba ünvanını almaya hak kazanan kişi. Şapşallığını sevdik. Saflığını ve gülüşünü sevdik. Nerede olursan ol kendin olabilmeyi becerdiğin için, gruba gerçekten önem verdiğin için çok teşekkür ederiz.

Matsumoto Jun (30 Ağustos 1983)
Matsu , MatsuJun , Jun
Grup ilk kurulduğu zamanki yaşı: 16
Her yerde havalı olmaya çalışmanı ve başarmanı sevdik. Kim olursa olsun herkeze karşı nazik olmanı sevdik. Gülüşünde ki doğallığı sevdik. Grubu sevdiğin ve ayrım yapmadığın için teşekkür ederiz.


Ninomiya Kazunari (17 Haziran 1983)
Nino , Ninomiya
Grup ilk kurulduğu zamanki yaşı: 16
Grubun en küçük "görünen" üyesi. Tatlı sapıklığını sevdik. Oh-chan ile olan bağınızı ve diğer tüm üyelerle olan dostluğunu sevdik. Bağırarak konuşmanı ve açık sözlü olmanı sevdik. Grubu sevdiğin için çokteşekkür ederiz.

Son olarak Arashi Fanları ve biricik grubumuz 11.YILINIZ KUTLU OLSUN!!



İşte yazdıklarım bunlardı. O 3 ayda tüm bu duyguları bana yaşattıkları için bir kez daha onlara teşekkür ediyorum...

Jaa, mata nee~

4 yorum:

  1. sho ya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. genç yaşta başlamalarına rahmen mükemmel şarkı yazıp söylüyorlar
    ayrıca mükemmel dans ediyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için üzgünüm. :)

      Kesinlikle. 99 yılından beri aktifler ve hiç durmadılar. Her ne kadar k-pop delisi gibi görünsem de hiç kimse Arashi yerine geçemez benim için. Gerçekten onların müzikleri insanın içine işliyor.

      Sil