18 Temmuz 2012 Çarşamba

Uri B.A.P! Yes sir!

Ah! Bugün çok mutluyum! B.A.P dönüş yaptı! Hemde ne dönüş. Shawol ve Arashian olmamın yanı sıra BABY'yim! Ve bundan gurur duyuyorum. Bu çocuklar bir harika. Gittikçe daha da yetenekli oluyorlar, olgunlaşıyorlar. İlk klipleri olan 'Warrior'u izlediğim zaman tarzları bana çok değişik gelmişti. Kötü değildi, fakat değişikti. Zamanla tekrar tekrar dinleyince alıştım. TA-DAH B.A.P'yi izleyip onları daha yakından tanıyınca, hayranlığım gün geçtikçe arttı. Daehyun, Zelo, Yongguk, Himchan, Jongup, Youngjae... Hepsi birbirinden yetenekli birer birey. Kore'de o kadar çok müzik grupları varki. Asıl yetenekli olanlar seslerini duyuramıyorlar.

Yeni albümü tanıtmadan önce Warrior'u izleyelim ^^ ;


Klip gerçekten tam anlamıyla harika! Alışılmışın dışında bir grup B.A.P. Kore'deki tüm gruplar gibi pop yapmıyorlar. Değişik bir tarzları var. Sanki her şeyden biraz katılmış gibi. Karışık fakat harika!

Ve sıradaki klip Power;


Klibi ağzım açık izlemiştim diyebilirim. Özelikle o sprey dansına çok gülmüştüm. Bu sevmediğim anlamına gelmez elbette. İlk zamanlarda sarı saçlarıyla tanıdığımız B.A.P, Power klibinde tamamen farklı bir görüntüyle karşımıza çıkmıştı. Bir tek Youngjae'nin saçları sarı kalmıştı, fakat o da saç stilini değiştirmişti. Ben sarı saçı Zelo'ya gerçekten çok yakıştırıyordum. Fakat pembe saçlarıyla da pamuk şekeri andırıyordu. Tatlı olmuştu. Siyah saç Himchan'ı olduğundan biraz büyük gösteriyor. Yada saçları gereğinden kısa olmuştu diye böyle bir izlenim uyandırdı. Bilmiyorum.

Evet şimdi gelelim yeni albümleri ve yeni klipleri olan NO MERCY'e!


Muhteşem bir dönüşle B.A.P tekrar bizlerle! Bir albümdeki tüm şarkılar mı güzel olur?! Albüm toplam  beş şarkıdan oluşuyor. Ve ben hepsine aşık oldum! Ama elbetteki albümde favori olan bir şarkım var. Hepsini beğenmem, içinden bir tanesini seçmeyeceğim anlamına gelmez.
Albümde dört numaralı şarkı olan 'Dancing In The Rain' gerçekten harika bir şarkı. Anlatılmaz yaşanır. O derece. Size tavsiyem albümü dinlemediyseniz hemen dinleyin, indirin. Bir şeyler yapın! Aksi taktirde gerçekten pişman olursunuz.

Gelelim klibe. No Mercy;


Klibi ilk çıktığı andan beri deli gibi izliyorum. İlk olarak youtube'dan izledim. Daha sonra baktım böyle olmayacak, hemen bilgisayara indirdim. Şarkı sözleri çıktığı anda Türkçe'ye çevrilmiş. Gerçekten harikalar. Sözlerini mutlaka okuyun. Bazı şarkılar gibi aynı şeyleri tekrarlayıp durmuyorlar. Gerçekten anlamlı sözleri var. Klibe gelirsek eğer.. Dehşet bir şey olmuş! Tarzları hem değişmiş, hemde değişmemiş. Tam olarak tanımlayamıyorum B.A.P'yi. Ayrıca yeni saçları gerçekten harika! Klipte özellikle Himchan'a bayıldığımı söylemeliyim. Saçları biraz daha uzadığı için olduğundan büyük göstermiyor. Ayrıca Himchan dışında, Daehyun'a siyah saç gerçekten yakışıyor, bunu fark ettim. Warrior ve Power kliplerine göre Jongup burada biraz daha ön planda. Fakat genel olarak diğer üyelerle kıyaslarsak gerilerde kalıyor diyebiliriz. Neden bu şekilde bir şey yapma gereği duyuyorlar anlamıyorum. Jongup'ta yeterince yetenekli. Neyseki dans kısımlarında birazcık ön planla oluyor. Umarım ilerki kliplerde bu kadar geriye atılmaz. Yongguk ve Zelo! Ah ikisinin raplerine hastayım. Yongguk'un o kalın sesi... Ve Zelo'nun kelimeleri hızlı söyleyişi. Youngjae'nin sarı saçlı halini pek sevmiyordum. Bu yeni saçları ona çok yakışmış!

Klip görsellik, müzik, sözler ve dans açısından gerçekten 'bana göre' bir numara olmuş! Çok başarılı bir klip. Tebrik ediyorum bebeklerimi. Söyleyecek fazla bir şey yok. Her şey ortada. Eğer siz klibi yada albümü dinlemediyseniz hemen dinleyin derim.

O halde ne diyoruz? Jaa, mata nee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder