1 Temmuz 2012 Pazar

Japonya'dan Gelen İlk Kargo!

Yaklaşık 4 ay önce -yanlış hatırlamıyorsam- yabancı bir siteyle karşılaşmıştım. Kendime Japon mektup arkadaşı arıyordum hep, fakat bir türlü bulamamıştım. Daha sonralarda bu sitede bir arkadaş buldum. Onunla konuşmaya başladım. Sonra bir anda ben hiçbir şey demeden adresimi istedi ve bana bir kaç şey göndereceğini söyledi. Açıkçası hem şaşırdım hemde aşırı derecede mutlu oldum! Sizlere bana Japonya'dan gelen ilk minik hediyelerimi takdim ediyorum.




İlk olarak bunu göstermek istedim. Elimi aldığımdaki ilk heyecanımı tahmin edebiliyorsunuzdur. Küçük çocuklar gibi yerimde zıplayıp durdum.



Gönderdiklerinden ilki bu kalem kutu-cüzdan karışımı bir şey. Üzerinde Japon ve Türkiye rozetleri bulunuyor. Aslında cüzdanda sadece Japon rozeti varmış. Ama o daha sonradan Türkiye rozetini de eklemiş.


Bu da A5 defter boyutunda manga tarzı bir kitapçık. İçindekiler full kanji ile yazıldığı için maalesef okuyamıyorum. Ama yinede sevdim.



 Bunlarda yine A5 defter boyutunda iki kart. İlk resimdekiler önü, 2. resimdekiler ise kartların arkası.





Sıra posterlerde. Bir kaç tane poster var. Birleştirince pek belli olmadığı için ayrı ayrı koyuyorum hepsini. Burada küçük durduğuna bakmayın. Posterin boyutu gerçekten büyük.





Ve yine şirin mi şirin bir poster. Kurusu Syo ve onun gözleri. Ah eriyorum...






Bu posterin boyutu gerçekten çok büyük. Duvarımda asacak yer bulamadım. O yüzden süs gibi bekliyor bir köşede. Gerçi yer olsa da asmaya kıyabileceğimi sanmıyorum...



Normalde posterin alt kısmıda var. Fakat büyük olduğundan ve telefonun kamerasına sığmadığından katlayıp çekmek zorunda kaldım.T-T




Son olarak 2 poster daha! Ve yine bunları da katlayıp çekmek durumunda kaldım.



A5 boyutunda kartlar. Hepsi birbirinden güzel. İçinden çıkarıp kullanmaya kıyamıyorum. Yine!


Mini not defteri. Bu gerçekten çok şeker! İçindeki sayfaları koparıp çıkartabiliyorsun. Kullanışlı.



En güzellerini sona sakladım. Tam tamına 6 adet animenin şarkılarından oluşan bu CD'leri göndermiş arkadaşım. Bunları görünce gerçekten mutlu olmuştum. Elim ayağıma dolanmıştı. Çok güzel bir heyecan yaşadım.







Evet gelen kargomun içindekiler bu kadardı. O minik pakete bu kadar şey sığdırabildiği için gerçekten minnettarım.

O haldee; Jaa, mata nee~ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder