21 Eylül 2012 Cuma

AraFes~ (Arashi Festival) ~!

Herkese merhaba! Bugün ki konumuz başlıktan da anlaşıldığı üzere Arashi hakkında. Japonya'da yaşayanlar için muhteşem, benim içinse üzücü bir haber bahsedeceğim konu. Üzücü derken gidemediğim için. Yoksa her ne olursa olsun ben bebeklerimi desteklerim.




Evet. Bugün itibari ile AraFes başlamış bulunmakta. Peki nedir bu AraFes?
Yine başlıkta belirttiğim gibi Arashi ve Festival kelimelerinin birleşiminden oluşuyor. Arashi Festivali, kısacası AraFes. Arashi bir anlaşma yaparak 20 temmuzda Tokyo Olimpiyat Stadyumunda, yani Kokuritsu'da bu yılın 21&22 Eylül'ünde bir konser vereceklerini duyurdular. Bunu duyan bende çılgına döndüm tabi. Çünkü bu konser diğerlerinden çoook daha farklı ve güzel olacaktı. Konsere 2 günde 140 bin kişinin gelmesi bekleniyormuş.

Arashi ayrıca 2013 yılı içinde Kokuritsu ile anlaşmış. Stadyumdaki konser Kokuritsu'nun yapılandırmaya girmeden önceki son konseri olacakmış. Kokuritsu'da konser vermek bildiğim kadarıyla çok zordur. İnternetten resimlerine bakarsanız eğer baya büyük ve görkemli bir stadyum olduğunu görebilirsiniz.

Bu konserin bir değişik yanı ise konserde Arashi'nin söyleyecek olduğu şarkıları bizler, yani fanların belirlemesi. Bizim için hayli zordu çünkü hazırda toplam 240 şarkı bulunmakta. Evet baya bir fazla. Eee sonuçta burada Arashi'den söz ediyoruz. Şarkılar sanırım çoktan belirlenmişti. Hayranlar her zamanki gibi doğru seçimler yaparak en muhteşem şarkıları belirlemişler -gerçi Arashi'nin tüm şarkıları mükemmel-.

Ayrıca konserde hiçbir Jr. bulunmayacaktı. Bilmeyenler için söyleyeyim, Arashi'nin bağlı olduğu şirket yani Johnny's Ent. dansçı olmaları yada çıkış yapmaları için çocukları küçükken eğitmeye başlıyorlar. Eğitimin bir parçası olarak da böyle Arashi gibi grupların konserlerinde çıkarak arka planda dans ediyorlar. Bu çok bilindik bir şeydir. Fakat bu yıl bir değişiklik yapmış sanırım Johnny amca. Kesinlikle konserde hiçbir Jr. ve dansçı bulunmayacakmış. Yani anlayacağınız konseri sadece 5 kişi olarak sürdürecekler.

***

Sıra geldi benim en çok kıskandığım noktaya -hayır konsere gidememek değil-. Konser alanında satılan AraFes ürünleri. T_T O kadar güzeller ki. Gel de ağlama. Hayır fiyatları pahalı olmasa direk alacağım. Fakat fiyatları cidden dudak uçuklatacak türden. Ve benim almam neredeyse imkansız. Çok konuşmadan, işte o eşyalar;

Penlight / Işık Çubuğu


Alanlar sağ olsun en azından resmi var elimizde.


Wrist Band / Bileklik


Ben bileğime takmaya kıyamazdım bunu.


Badge / Rozet


Allah'ım!! Şu rozetlerin güzelliğine bak.


Hooded Towel / Kapüşonlu Havlu


Bunlardan hep bir tane istemişimdir. Jun konserlerde hep bunlardan takıyordu.


Tote Bag / Bayan Çantası


Üzerinde Arashi'nin neredeyse tüm şarkılarının ismi yazıyor. Sanırım kalbime bir şeyler oluyor..


Uchiwa-Fan / Pankart (Yada Fan)


Konserde bunu sallamak vardı.


T-Shirt / Tişört


İşte bunu gördüğüm an ben öldüm. Cidden gittim geldim. O kadar harika bir tişört ki. Fiyatı da bir o kadar harika. -.-


***

Eşyalar muhteşem değil mi? Aslında bu postta Arashi'nin bugün ki konserinden bir kaç görüntü daha paylaşacaktım. Fakat yeterince uzun olduğunu fark ettim. Bundan sonraki yazım kesinlikle bugün ki konser ile ilgili olacak. İşte bu muhteşem resimler arasında kaybolup gittim ben.


O zaman ne diyoruz, bir daha ki Arashi postunda görüşene dek. Jaa~ Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder