19 Eylül 2012 Çarşamba

K-Pop Eşyaları 6 | B.A.P - No Mercy

Herkese merhabaa! Bugün benim için muhteşem bir gündü! Evet başlıktan da anlaşıldığı gibi yeni bir albüm tanıtımı yapacağım. Sonunda bugün, bugün B.A.P - No Mercy albümüme kavuştum! Biraz aksilikler çıksa da sonucu güzel oldu.

Dün kargoya verildi. Sabahtan beri kargo takip numarasıyla ptt sayfasını yenilemekten bir hal olmuştum. Saat 2'ye kadar hiçbir işlem yapılmadı. İstanbul'dan İzmir'e dün gönderilen paket ulaşmıştı fakat hala İstanbul'dan İstanbul'a kargolanan paket gelmemişti. Gelde kafayı yeme. Bir kez daha diyorum, lanet olsun sana ptt!

Neyse saat 16.30 gibi alabildim kargomu. Açmak için sabırsızlanıyordum. Eve nasıl geldiğimi anlamadım. O kadar mutluydum ki anlatamam. Ağlamak üzereydim neredeyse. "Tamam. Ölüyorum ben." dediğim bile oldu.

Çok konuştum biliyorum. Şimdi albümün resimlerine geçelim. Tüm albümü çektim bu sefer. Resimler biraz kötü çıktı ama idare edin.

Dikkat: Alacaksanız eğer bu albümü ve tüm içeriği görmek istemiyorsanız bakmayın derim. Çünkü albümün içerdiği tüm resimler burada mevcut!


B.A.P - No Mercy 1st Mini Album


Ön kapağı!! A5 defter boyutunda fakat eni 1,5 defter kadar.





Arkası. Yazılar hafiften kabartmalı gibi.




Albüm kalınlığı.




Flaş patlamasa olmuyordu sanki.



Bu sayfayı açtığım an kalbim sıkıştı zaten. Bu arada sayfalar baya bir kalın. Kaliteliymiş cidden.



Ve sıradaki sayfa! Karşımızda Yongguk.




Tekrar Yongguk. Resme bak Allah'ım.




Himchan. Bir bakışı insanı hasta etmeye yeter zaten.




O el yerine ben olsaydım, ne olurdu sankii?




Daehyun.. Şekilden şekle girdim resmen.




İlk resimdeki bakışlara öl-düm!




Youngjae. Şortunu yerim senin.




Allah'ım şu pozlara baak.




Jongup. Ve sıra geldik Noona olduğum kısımaa.




Bakma bana öylee.




Zelo'da koptuğum andır! Tipsiz! Yerim ki ben senii.




Saçlarını böyle yapınca aşırı tatlı oluyor amaa.




Random. Kalbim sıkışıyor.




Şu pozlara bak Allah'ım!




Sopan olayım vur beni duva- Öhöm. Bu da muhteşem bir resim işte.




Ve resimler bittiii. Ne çabuk değil mi? T.T Burada da efenim şarkı sözleri yazıyor. Korece olduğundan direk geçiyoruz bu sayfayı.




Ve yine siyah sayfa. Yine flaş.. Gerçi pek bir şey yok sayfada. Aslında hiçbir şey yok. Ama olsun.




Vee son olarak işte o muhteşem, harika kısacası muhterika olan albüm cdmiz. Ne kadar harika duruyor değil mii?

~Ve Bitti~

Annemin bu güzel doğum günü hediyesi için tekrar teşekkür ederim ona. Allah başımızdan eksik etmesin anneciğimi~ ♥♥ 


Albüm tanıtımımız bitti evet. Bu kadarcıktı. Ama benim sevincim paha biçilemezdi. Yeni hedefim bu sefer Arashi - Beautiful World albümü. Artık bir Arashi albümü almanın vakti gelmişti. Tabi ondan önce para biriktirmem lazım. Bundan sonra baya bir süre K-pop albümü yerine Arashi albümü almayı planlıyorum. Daha sonra devam ederim K-pop'a.

Ah az kalsın unutuyordum. Albüm ile birlikte gelen bir tane de küpe vardı. Onu da satın almıştım. Kore'den gelen bir küpem de oldu ya, daha ne isterim bilmem -aslında çok şeyde çaktırmayalım-



Ben büyük küpe takamıyorum. Böyle küçük küpeler çok hoşuma gidiyor. Ve bu da tam bana göreydi. Takmaya kıyamam artık.


Eveet bugünlük benden bu kadar. Jaa~ Yeni bir postta görüşene deek. Mata nee~




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder