23 Eylül 2012 Pazar

AraFes~ Part II~

Merhabaa~!  Çeklişimin bugün son günü. Akşam 00.00'a kadar katılabilirsiniz. Sonucu yarın açıklayacağım. Açıkçası ben katılan kişilerden daha çok heyecanlıyım. Çünkü bu benim ilk çekilişimdi. Kazananı şimdiden tebrik ederim.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



Eveet~ Bir önceki postum da bunu yazınında Arashi ile ilgili olacağından bahsetmiştim. Arayı fazla açmadan yazmak istedim. Tabi ki yine AraFes ile ilgili! Ah~ Bitti. T.T Nasıl eğlendiler kim bilir. Bizler de sadece resimlere bakmak ile yetiniyoruz. Ne güzel değil mi? >__< Neyse. En azından resimler var elimizde. Yoksa ölürdüm sanırım meraktan! -.-



Ayın 20'sinde ilk olarak bu resim internete düştü. Bunu gördüğüm an zaten gözlerim doldu. Bir tuhaf oldum. Kokuritsu'da AraFes bayrakları asılmıştı. T.T




Stadyum girişi ve AraFes afişi~



Aynı şekilde Kokuritsu. Harika duruyor, değil mi? Gel de ağlama, üzülme.



Konser alanı. Hazırlıklar yapılıyor sanırım. Tabi ki Kokuritsu bu kadar küçük değil. Bu sadece minnacık bir kısmı.



*İç çeker* Şu güzelliğe bakın...



Bu resimde konser alanı dışından çekilmiş. İçeriden eminim çok daha güzel gözüküyordur. Fakat dışarıdan görüntüsüne bakmak bile beni heyecanlandırıyor.



İşte! Konserden bir görüntü. Sanırım konser sonu. Yada ortaları. Pek emin değilim. Çok ihtişamlı! Arashi'nin konserleri üzerine başka konser tanımam. K-Pop konserleri de izledim. Hemde bir çok. Fakat hiçbiri Arashi kadar muhteşem değildi. Koreliler dizi, film veya başka bir şey yaparken hiçbir masraftan kaçınmadan, olabildiğince gösterişli bir şeyler ortaya koymaya çalışıyorlar. Fakat aynı şey konserler için geçerli olmuyor. Çok.. nasıl desem kuru oluyor. Japonlarda da tam tersi bu konuda. Konserleri tam bir görsel ziyafet!


Arashi'nin konserden görüntüleri de yayınlandı. Fakat o şapşallıkları bana kalsın. Ama bakmak isteyen olursa tumblr'a 'AraFes' yazmaları yeterli olacaktır.


Konsere iki günde 140 bin kişinin katılacağını söylemiştim. Öyle de oldu. Üstelik içeride ki konseri izleyen kişiler dışında, dışarıda konser alanı önünde bekleyen toplam 30 bin hayran daha vardı! Onlar da sadece seslerini dinlediler meleklerimin. Onlardan biri olmaya bile razıydım...



Son olarak bu gifi paylaşıp yazımı bitirmek istiyorum. Umarım bana ve benim gibi Arashian'lara bu gibi konserlere gitmek nasip olur. T.T Arashi ile gurur duyuyorum. Yine muhteşem bir iş çıkardılar! Bebeklerim benim. 


O zaman ne diyoruz. Jaa~ Bir sonraki yazıda görüşene dek. Mata nee~ ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder