15 Eylül 2012 Cumartesi

Arashi'nin 13. Yıldönümü~

Saat tam 00.00 olduğunda yayınlamak istedim bu yazıyı. Aslında Japonya'da çoktan ayın 15'i oldu. Fakat ben Türkiye'nin saatine göre hareket etmek istedim. Evet bugün benim için -aslında sadece benim değil tüm Arashian'lar için- çok özel ve güzel bir gün. Bugün, evet bugün hayatımın anlamını oluşturan bu 5 erkeğin, biricik Arashi'min 13. yıl dönümleri. 3. seneme girdim onlar ile birlikte. Geçen senelerde de yazmıştım yazı. Belki yayınlarım onları. Bu senede yıldönümleri için bir kaç şey karaladım. Sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu yazımın onlara ulaşmayacağını biliyorum. Yinede onlara yazıyor -anlatıyor- gibi yazmaktan mutluluk duyuyorum. Umarım okursunuz bu samimi duygularım ile yazdığım minik yazıyı.


-Arashi 13th Anniversary-



Arashi Arashi for dream~




Arashi ile birlikte girdiğim bu 3. yıla da diğer 2 yılda olduğu gibi yine aynı girişi yapmak istedim. Açıkçası bu yıl sizler hakkında ne yazacağımı, duygularımı nasıl dile getireceğimi inananın hiç bilmiyorum. Kendimi oldukça kötü hissediyorum. Biricik meleklerimle, sizlerle bu yıl fazla ilgilenemedim. Daha doğrusu ilgilenmedim demek daha doğru olur. Neden bilmiyorum ama kendimi Kore’ye biraz fazla kaptırdım. Evet… Gerçekten çok aptalım. Hepinizden özür diliyorum. Sizleri gerçekten çok seviyorum. Bir çok şey sizlerin sayesinde oldu meleklerim. Ama ben bunun değerini bir türlü bilemedim. Sizleri yalnız bıraktım. Ben olmasam siz fazla bir şey kaybetmezsiniz. Yeterince hayran kitleniz var. Fakat siz olmasanız ben… Çok şey kaybederim. Kendim olamam.

Arashi… Siz gerçek beni oluşturdunuz. Gerçek beni buldunuz. Bu sene gerçekten berbattı. 3. yıl dönümümüz için böyle bir yazı yazmak istemezdim. Beni affedin…

***

Ne çabuk geçiyor değil mi zaman? Daha 3 yıl önce 11. yıldönümünüzü kutluyordum. 13 yıl önce hepiniz çok genç ve deneyimsizdiniz. 13 yıl önce neler olacağını, bugünlere kadar nasıl geleceğinizi hiç bilmiyordunuz. Eminim ki sizlerde endişeliydiniz. “Başarabilir miyiz? Hayran kitlemiz olur mu? Uzun yıllar birlikte kalabilir miyiz?” diye düşünüyordunuz belki de.

Kimse bilmiyordu sizin bu kadar başarılı olacağınızı. Kimse bilmiyordu sizin insanları bu kadar önemseyeceğinizi. Kimse bilmiyordu gerçek sizi…

1999 yılından bu yana çok şey değişti. Büyüdünüz. Büyüdükçe olgunlaştınız. Kariyerinizde deneyimler kazandınız. Kimi zaman hüzünlü oldu sizin için, kimi zaman ise mutlu-çoşkulu.

Görümünüzden olgunlaşmanıza, kariyerinizden deneyimlerinize kadar bir çok şey yaşandı. Değişti. Fakat sizler ve bizler için değişmeyen tek bir şey vardı. O da her zaman, ne olursa olsun birlikte olmanız. 13 yıl. Koca 13 yıl boyunca birbirinizden asla kopmadınız. Gerçek bir grubun nasıl olabileceğini-olduğunu bize gösterdiniz, öğrettiniz. Her zaman birbirinize destek çıktınız. Biz, Arashian’lar sizler ile birlikte güldük hep. Sizler ile birlikte ağladık. Sizleri gerçekten çok sevdik. Çünkü gerçek sizi görebiliyorduk. Hiçbir şekilde rol yapmıyordunuz. Neresi olursa olsun kendinizi saklama gereği duymuyordunuz. “Ben neysem oyum.” diyordunuz. Bize tüm bunları öğrettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Matsumoto Jun, Sakurai Sho, Ohno Satoshi, Ninomiya Kazunari, Aiba Masaki…

Hep birlikte kalın. Şimdi ve gelecekte… 13 yıldır birbirinize tutunduğunuz, destek çıktığınız gibi ileri ki zamanlarda da böyle olun. Biz, siz var olduğunuz sürece varız. Siz var olduğunuz sürece mutluyuz.

Müziğinizle hep bizi büyüleyin. Oyunculuğunuzla hep bizi hayran bırakın kendinize. Gerçek duygularınızla duygulandırın bizi. Eğlenceleriniz ile güldürün bu sizi seven Arashian’ları.

Sizler ile gerçekten gurur duyuyoruz. Bunu tüm kalbim ile söylüyorum. Sizi her zaman seveceğime ve destekleyeceğime söz veriyorum!

Son olarak biricik Arashi’m, bir tanelerim. 13. yıldönümünüz kutlu olsun!
Sizi seviyorum~

Merisa.





Son olarak sizlerden küçük bir ricam var. O kocaman hayatınızdan sadece birazcık zaman ayırarak şu 7 dakikalık muhteşem videoyu izleyin lütfen. İzleyin ki neden benim Arashi'yi bu kadar sevdiğimi anlayın. Şu güzelliğin karşısında sizlerde benim gibi büyülenin. Şarkının sözlerini okursanız daha bir hayran kalacağınıza eminim.

Arashi - 5x10




İşte bu kadar. İçimden geçen her şeyi yazdım Arashi ve sizler için. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. Çekilişe katılan herkese de çok teşekkür ederim. Hala devam ediyor bu arada. Katılmak isteyen olursa linke tıklamanız yeterli olacaktır. http://smileinthebeautifulworld.blogspot.com/2012/09/benimde-cekilisim-var.html )

Jaa~ Bir daha ki yazıda görüşmek üzere. Mata nee~ 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder