24 Eylül 2012 Pazartesi

Çekiliş Sonucu~!

Eveeet büyük gün geldi çattı! Dün katılım sona ermişti, bugün de çekilişimin sonucunu açıklayacağım. Neredeyse 2 hafta süren çekilişmde bende en az katılanlar kadar heyecanlıydım. Çünkü bu blogumun ilk çekilişiydi. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim! Hepiniz mükemmelsiniz. Gönlüm tüm katılanlara hediye vermekten yana, fakat bende öğrenciyim. Maalesef veremiyorum.

Toplam 65 yorum vardı, 2 kere yazanları çıkarttığımda 63 kişi çekilişe katılmıştı. Aslında tam kurallara uymayan bir kaç kişi vardı, fakat bu ilk çekilişim diye kimseyi kırmak istemedim. Bu yüzden herkesi dahil ettim. :)

Geldik kazananın açıklamayaa...



Şu şekilde tüm katılanlar listelendi. Ve sıra geldi random.org'dan kazanan kişiyi belirlemeye...




Kazanan kişi random.org'un belirlediği 56 numara oldu! :)



Kazanan kişiyi tebrik ediyorum! İyi günlerde kullanırsın umarım.


Kazanan kişiye mail attım. 2 gün içinde bana dönmez ise çekilişi tekrarlayacağım. Herkese tekrar teşekkür ederim. İzleyici sayım 100 olduğunda büyük ihtimal tekrar bir çekiliş düzenleyeceğim!



1 yorum: