13 Eylül 2012 Perşembe

K-Pop Eşyaları 5 | SHINee Rozet & Sherlock Dosya

Herkese merhaba~  Havalar gittikçe soğuyor. Ne de olsa yavaş yavaş kış ayına giriyoruz. Yaz tatili ne çabuk bitti anlamadım. Planladığım bir sürü şeyi daha yapamadım. Bomboş bir tatil oldu benim için. Gerçekten üzücü! Dershanem başlıyor. Fazla ilgilenemeyeceğim bloğum ile. Ama hafta bir yazı yazmayı asla ihmal etmeyeceğim.

Bugün benim için muhteşem bir haber aldım! Satın aldığım yerden haber geldi. B.A.P albümüm sonunda İstanbul'a ulaşmış. Geriye kalan tek şey bana kargolanması. Aşırı heyecanlandım! İlk duyduğumda elim ayağım titremişti. Haftaya büyük ihtimal ile elimde olacak. Onunda tanıtımını yapacağım size. Ama ondan önce elimde kalan son 2 K-POP eşyasını -daha doğrusu SHINee eşyasını- tanıtmak istiyorum sizlere~


SHINee Rozetleri~

Bu rozetleri Kiss Note'un çekilişi için almıştım. Tanesi 5 TL idi. Çekiliş bileti olarak geçiyordu. Bende 3 tane alarak 3 hakla katılmış ve kazanmıştım!



Bir tane Onew, bir tane Key ve bir tane SHINee rozetimiz var. Hepsi Sherlock'taki halleri.






Diğer üyelerde vardı. Fakat o sırada alamayacak durumdaydım. O yüzden diğer 3 üye kaldı.



Bu da rozetin arkası oluyor. Rozet işte. Bildiğiniz..


Onew Dosyası~

Bu dosyanın tanesi sanırım 20 TL idi. Yanlış hatırlamıyorsam. Sınırlı sayıdaydı bunlar. Sitede satışa bir kere sunuldu ve bitti. Sanırım Kore'de de tükenmişti. Sherlock halleri yine. Aslında tek dosya değil, o kadar fazla çeşit vardı ki. Mausepad, defterler, not defterleri, bardaklar... Ama tabi yine bende o sıralar fazla para olmadığından sadece Onew dosyası ile yetinmek zorunda kalmıştım. Neyse buna da şükür.


Bu dosyanın ön kısmı. Tipini yediğim.



Arka kısmı dosyanın. Tasarımı çok hoş bence.



Bu da orijinal olduğunun kanıtı.


Eveeet işte bu kadar! Son 2 eşyamı da sizlere tanıtmış bulunmaktayım.
Toparlarsak eğer, elimde SHINee - Sherlock albümü, SHINee - Lucifer albümü, SHINee The 1st Concert albümü,  Kiss Note, Onew'lu dosya, 3 adet SHINee rozeti ve gelecek olan B.A.P - No Mercy albümü var. Umarım bu eşyalarımı biraz daha çoğaltabilirim. Yemedim içmedim bunları aldım. Ama iyi oluyor.

Neyse efenim, yeni bir tanıtımda veya yeni bir postta görüşmek üzere. Jaa~ Mata nee~




2 yorum:

  1. bunları nerden satın aldın ? ve kim soo hyun gibi oyuncuların falanda böyle şeyleri varmıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldığım yer şu anda kapalı maalesef. Ama siz ebay gibi sitelerden rahatlıkla alabilirsiniz istediklerinizi. ^^

      Sil