29 Ağustos 2012 Çarşamba

B.A.P - No Mercy Repackage Albümü~

Konnichiwa minna-san~ Neden böyle bir giriş yaptım inanın bende bilmiyorum. Değişiklikten bir zarar çıkmaz ama değil mi? B.A.P - No Mercy albümümün elime geçmesi için sabırsızlanıyorum! Ama sanırım bana gelmesi 1 ayı bulacak. Çünkü daha 8 eylülde kargoya verilecekmiş. 15-20 gün gelişi. Ancak.. Beklemekten başka çare yok.




Neyse efenim gelelim konumuza. Durmak bilmeyen yetenekli ve çalışkan grubumuz B.A.P'nin Repackage albümü sonunda çık-tı!! Ayın 30'unda yayınlanacağını söylediklerinden beri yerimde duramıyorum. Ne de olsa albümün içinde bir de yeni bir parça olacaktı! Tarzlarından biraz uzak, aşık olma hissi uyandıran bir parça gibisinden söylentilerde çıkınca bendeki merak iyice arttı! Daha sonra albümün 29'unda yayınlanacağını öğrendiğimizde bir rahatlama oldu. 1 gün 1 gündür!

Ve işte o gün geldi! Crash yayınlandı. Nasıl yorum yapacağımı, nereden başlayacağımı inanın hiç bilmiyorum. Parça çıktığından beri sürekli dinleyip duruyorum! Önce bir parçayı paylaşalım;


B.A.P - Crash


Videonun içeriğine ba-yıl-dım! O kadar doğal bir videoydu ki. Kliplerden bin kat daha iyiydi. Dans yok, yapmaları gereken belirli bir şeyler yok. Tabi bu elbetteki MV'lerden nefret ettiğim anlamına gelmiyor, onlara da bayılıyorum. Kast ettiğim gerçekten doğallardı. Gülüşlerinin ardındaki gerçekliği görebiliyoruz bu videoda. O eğlenmeleri, birbirleriyle şakalaşmaları... Kesinlikle çok sevdim!

Şarkıya gelince... Tarzlarının dışındaydı. Şu ana kadar hep onları sert-asi bir şekilde gördük. Warrior, Power, No Mercy'de olduğu gibi. Crash farklıydı. Ama iyi anlamda farklı. Şarkının sözlerini okuduğum da gerçekten aşık olma hissi uyandırıyor insanda. Ve ben bu şarkıya aşık oldum!


Bang Yongguk & Daehyun - I Remember


Bu parçada albümde bulunan 2.şarkı. Liderimiz Yongguk'un solo parçası. Orjinalin de Beast grubundan Yoseob ile birlikte söylüyordu Yongguk bu parçayı. O versiyonu da gayet güzel fakat benim için Daehyun denince akan sular durur! Dae'nin sesini gerçekten çok seviyorum. I Remember'ı da başarıyla sonuçlandırmışlar.


Sıradaki şey ise Repackage albümü için çekilen resimler! Yaayy!

 Bang Yongguk


Ve saçlarının üst kısımları yine pembe! Nedir bu pembe sevgisi pek anlamadım. Ama bir şikayetim yok. Bakışları ah kalbimi delip geçiyor resmen!


Kim Himchan


O bakışlar... Psikopat biri gibi duruyor, sizce de öyle değil mi? Yoksa ben mi delirdim? Şahsen ben onun bu psikopat bakışlarını aşırı seviyorum! Saçlar da bir değişiklik yok görüldüğü gibi. Sadece birazcık kısaltılmış sanırım. Dikmesin saçlarını. Bu şekilde oldukça... HOT!


Jung Daehyun


İşte öldürücü bakış Dae karşımızda! Şu yorumu, Dae'yi her gördüğümde söylemek istiyorum "Me.You.Bed.Now!" Evet evet sapığım! Daehyun beni sapıklaştırdı. Ayrıca sapık değilim diyenden korkacaksın. Neyse. Çocuğumun saçları dökülecek! Tekrar sarı olmuş saçları. Ama 2xHOT!!


Yoo Youngjae


Youngjae'nin bu tarzına gerçekten hayranım! Bayılıyorum! Warrior'daki saçlarını da çok sevmiştim, fakat Power'da gerçekten hoşuma gitmemişti. Ve sonra bam! Tüm Baby'leri şok etti yeni tarzıyla. Aşırı yakışıklı olmuş! Canım benim..


Moon Jongup


Artist! Şu duruşa, şu bakışlara bakın! Çocuk benden küçük, ağlamak istiyorum. Noona olduğum zamanları da gördüm ya, daha ne diyeyim. T-T Jongup'un gülünce kaybolan gözlerini çok seviyorum. Minik gözlü meleğim.


Choi Jun Hong / Zelo


İşte grubumuzun miniği! 96 doğumlu bebeğim benim! Bu çocuğa hastayım. B.A.P çıktığında favorim Zelo'ydu -tabi şimdi favorim yok hepsi eşit benim için-. Yaşına göre rap yapışı... Ah kelimelerle anlatamıyorum. Saçlarında görüldüğü gibi fazla bir değişiklik yok. Yine önleri mavi, sadece ön kısımda mavilerin olduğu yerde çok hafif bir sarılık var. Yaşının küçük olduğu bu saç modeliyle hemen anlaşılıyor.


İşte... Albüm tanıtımımız böyleydi. Crash'ı gerçekten çok sevdim! Neyse. Benden bugünlük bu kadar. Umarım yazımı okurken benim kadar eğlenmişsinizdir. 

Jaa~ Bir sonraki yazı da görüşmek üzere. Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder