28 Ağustos 2012 Salı

Doğum Günü Hediyelerim~!

Tekrardan herkese merhaba! Bugün -ve dün- hayatımda geçirdiğim-mutlu olduğum en güzel günlerden biriydi. Peki neden? Arkadaşlarımla mı buluştum? Hayır. Yada gezdim mi? I-ıh o da değil. Cuma günü -yani 24 ağustos- benim doğum günümdü. SHINeeWorld'de tanıştığım 3 arkadaşım benim için doğum günü hediyeleri göndermiş. Bir tanesi dün, diğer ikisi ise bugün elime geçti.

Neymiş bu SHINeeWorld? Her şeyinde orada dediğinizi sanki duyar gibiyim. O foruma üye olmadan önce ben yaşamıyormuşum onu anladım. Diğer insanlar gibi geniş bir arkadaş çevrem yoktu. Yakın olduğum 1-2 kişi vardı sadece. Bu site sayesinde hem güzel ürünler, hemde beni gerçekten seven-umursayan- insanlarla tanıştım. Onlar benim bir parçam gibi adeta.


+ Dün elime geçen hediye, biricik arkadaşım Ezgi'den gelendi. Adresimi istemişti benden. Hikaye göndereceğini zannetmiştim -kendisi yazardır- fakat düşüncemin tam tersi çıktı. Ne zamandır istediğim fakat bir türlü alamadığım bir şey alıp yollamıştı bana sağ olsun. Ezgi benim en güvendiğim insanlardan biridir. Birisini üzdüğünü hiç görmedim onun. Melek gibi kalbi temiz bir insancık. Ayrıca yazdığı hikayeler~ Ah anlatılmaz yaşanır. O kadar başarılı ki~ Gelelim yolladığı hediyeye.


Kargoyu elime aldığımda gerçekten hem heyecanlı hemde mutluydum. İçini açtığımda mutluluğum 2 kat daha arttı. Fakat neden 2. cildi gönderdiğini anlamamıştım. İlk cilt değil de neden ikinci cilt?  İçinden çıkan beyaz kağıdı okuduğumda anladım. Meğersem bir diğer arkadaşımda bana ilk cildi yollayacakmış.



Bu da mangamızın yan yüzeyi. İsmi anlaşıldığı üzere Death Note. Animesini izlemek istiyordum fakat bir türlü fırsat bulamadım. Tamam! Gerçekten isteseydim izlerdim. Neden izlemediğimi bende bilmiyorum. Ama mangasını okumayı cidden istiyordum! Teşekkür ederim biricik arkadaşım. Bu arada benim için yazdığı doğum günü hikayesini okumak isterseniz blogunu ziyaret edin.




+ Diğer bir hediye ise sevgili Ceren'in gönderdiğiydi. O da bugün elime geçti. Ne göndereceğini açıkçası bilmiyordum. Fakat sonra Ezgi bir kopya verince anladım. Çanakkale'de oturan bu sevgili arkadaşımın yanına umarım seneye gideceğim. Kendini Japonca Öğretmenliği bölümü hakkında her şeyi ama her şeyi biliyor! Sayesinde benimde çalışma azmim artıyor. O da gelmemi çok istiyor. Canım benim. Seneye yanındayım inşallah! Gelelim hediyesine.


Ve işte! Death Note'un ilk cildi Ceren'imden geldi. Sanırım hemencecik okuyup bitireceğim bu mangayı. İçinde de yazdığı 3 minik not vardı. Gerçekten çok şekerler.



Bu da güzel mangamın yan kısmı. Kalınlığı az gibi görünüyor ama değil. İçinde baya bir sayfa var. Sanırım ilk mangayı okuyacağım, daha sonra animesini izleyeceğim. Evet! Bu sefer kesin izleyeceğim. Kaçış yok!



Bu da Ceren'imin gönderdiği bir diğer hediye! Tek manga bekliyordum fakat bu da çıktı kargodan. Japonca'yı ve seçeceğim bölümü ne kadar istediğimi-sevdiğimi bildiği için bana konuşma kılavuzu yollamış. Gerçekten muhteşem bir hediye!



Bu da yandan görünüşü. Cidden içerisinde baya bir sayfa var. Aşırı sevdim bu hediyeyi.


+ Evet son kargo da yine bugün gelen Dilan'ımın yolladığıydı. Dilan... Ah bu kızı tanımlamak gerçekten çok ama çok zor! Kötü biri asla değil yanlış anlamayın. Ama çok... nasıl desem? Gıcık bir kız. Beni sinir etmeye bayılıyor sağ olsun! Ama bende kimseye atmadığım kadar trip atıyorum ona. İfademiz bu " -.- " Suratlarımız artık gerçek hayatta da bu ifadeyi alacak diye korkuyorum. O kadar çok kullanıyoruz ki, aslında ben kullanıyorum ama olsun. Onun hediyeleri maddi değil manevi anlamda hediye. Ve beni eşek sıpası Dilan gerçekten duygulandırdı bunlar ile. Temmuzdan beri beni meraklandırmaktan bir hal oldu. Hikaye yazıyordu bana ve her esnada tehdit ediyordu. En ufak şeyde bile. Manyak..


İşte bu hediyeye ölürüm ben! Bir arkadaşına çizdirmiş, tabi çizdirene kadar canı çıkmış. Benim için arkadaşına bile yalvardı. Artık ne diyeyim! Tabi ptt sayesinde çizimin canı çıkmış ama olsun. Buruşuk olduğu için pek anlaşılmıyor ama orjinal resmin -yani yandaki minik olanın- neredeyse aynısıydı!



Bu da Dilan'ın çizdiği. O domuz burnunu yerim ben! Uğraşmış benim için, canım ya. T-T



Bunlarda bana gönderdiği 2 Onew posteri. Dergilerde hep kaçırmıştım. Evet MVP'yim ve Onew hariç tüm üyelerin posterleri vardı elimde. Sonunda Dilan sayesinde 2 tane Dubu posterim oldu!



Bu da sadece giriş kısmını çektiğim hikayem! Sabahın 7lerine kadar uyumadan bunu yazmış. Okurken ister istemez göz yaşlarım akmaya başladı. SHINee'li bir hikayeydi. Dilan aslında ölüm yazarıdır. Manyak o. Psikopat bildiğiniz. -.- Hikayelerinde illa ölüm olacak! Romantik olmayı sevmez. Ama doğum günüm olduğu için romantik sahneler koymuştu. Buna rağmen hikayemde ölüm vardı. :D Ama gerçekten bayılarak okuduğum bir hikayeydi!



Bu da bana gönderdiği kolye. Aynısından kendi de takıyor ve hiç çıkarmıyormuş. Beni bu kadar düşünen ve uğraşan birisi için, benim bunu takmam ve hiç çıkarmamam az bile kalır. Söz Dilan, hep takacağım bu kolyeyi!


İşte bana gelen hediyeler bunlardı. Maddi değerin yanı sıra, manevi değeri olan hediyelerimde vardı gördüğünüz gibi. Bu 3 arkadaş benim hayatımda gerçekten çok önemli bir yere sahip. Onların değerini hep bileceğim~

Jaa~ Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder