2 Ağustos 2012 Perşembe

Haremim~!

Bu sıralar Japon veya Kore sever blogerlarda harem listesi yapma popüler olmuş durumda. Herkes birbirinden görüp yada mimlenip listesini oluşturuyor ve onlar hakkında yazılar yazıyor. Elbette bende J-K sever olarak bu durumdan asla geri kalmam. 10 kişilik bir harem listesi oluşturulması zorunlu. Bu listeyi yaparken gerçekten çok zorlandım. Çünkü sevdiğim kişilerin 10 kişi ile sınırlandırılması mümkün değildi.
Eveeet şimdi sizlere listemi sunuyorum;

No 10: Eunhyuk


Evet listemin 10. sırasında Eunhyuk yer alıyor. Bu çocuğu çok seviyorum. Sonuncu yapmak istemezdim onu ama mecbur kaldım. Suratı da gülmüyor ah ah. Neyse yapacak bir şey yok. Çok sempatik Eunhyuk. Onu ne zaman izlesem beni hep güldürüyor. Ve oldukça utangaç bir kişiliğe sahip. Yani en azından ben böyle gözlemledim. Super Junior'ı her ne kadar sevmesem de içlerinden Eunhyuk her zaman benim için yeri ayrıdır.


No 9: Lee Junho


Eye Smile! Bu çocuğun gülüşüne ölüyorum. Güldüğü zaman gözleri de gülüyor resmen. Gruplarda genellikle bana güler yüzlü olanlar daha bir çekici geliyor. Neden bilmem. Sanırım onlar daha samimi oluyorlar. Yani en azından ben böyle düşünüyorum. 2PM üyelerinin hepsini severim. Grubu her ne kadar Woo sayesinde tanısam da Junho benim için aralarında bir numara.


No 8: Ikuta Toma & Myung Soo


Evet 8.liği iki kişi paylaşıyor.  İlki benim çok sevdiğim Japon oyuncu Ikuta Toma! Bu çocuk beni oyunculuğu ile büyülemişti. Hazanakari no Kimitachi E'de tanışmıştım onunla ilk kez. Oradaki şapşallıkları, sakarlıkları beni gülmekten öldürmüştü. Özellikle bir erkeğe aşık olduğunu sanması harikaydı. Yemekhanede masanın üzerine çıkıp "Ore wa homo ja nai" diye bağırması hala kulaklarımda. Daha sonra Maou dizisinde tekrar karşılaştık onunla. Ah o dizi... Özellikle sonu beni çok etkilemişti. Gerçek hayatında da sempatik bir kişiliğe sahip. Bu yüzden Ikuta'yı çok seviyorum.



Diğer bir 8.liği paylaşan şahsiyetimiz ise Myung Soo, diğer bir değişle L. Bu çocuğun bakışları insanı deler geçer. Infinite grubunun yüzü -ki bunu gerçekten hak ediyor-. Shut Up Flower Boy Band'de beni büyülemişti! O karakteri... Ah~ Onun suratını sevgimle parçalamak istemiştim. Çok soğuk bakışlara sahip L. Ama bu bakışları onu daha bir çekici yapıyor. Bu yüzden çok seviliyor sanırım. Özellikle o dili yok mu.. Neredeyse tüm fotoğraflarda o dil hep dışarıda. Resmen gel beni ye diyor.


No 7: Himchan & CNU


Yine 2 kişi ile karşınızdayım. İlki B.A.P grubundan Himchan. Ah aslında gruptakilerin hepsini seviyorum. Böyle ayrım yapmak çok zoruma gidiyor. Peki neden Himchan? Hımm~ Hep o No Mercy klibi yüzünden. "Baby wussup! Uriga wasseo!" deyişi ve o dansı. Bitiriyor beni. Ayrıca bakışları da çok hoşuma gidiyor. Oldukça çekici. Kendisinin tam bir playboy olduğu söyleniyor. Belli zaten. Kadın avcısı.


Diğer kişi ise B1A4 grubundan CNU! Sesame Player'ı izlerken kendisine oldukça ısındım -aslında tüm üyeleri orada aşırı derece sevdim. Dışarı çıktıkları bir bölüm vardı. Orada dışarıdaki insanlara gerçekten sıcak davranıyordu. Diğer üyeler böyle değildi mesela. Tamam haklarını yememek lazım, onlarda ilgileniyor milletle. Ama CNU farklıydı. Özelikle Sesame Player için yaptıkları şarkıda "Follow me~" deyişi ah çok tatlıydı. Tekrar tekrar o deyişini dinleyebilirim.


No 6: Jinyoung


Evet yine B1A4 grubundan bir üye. Jinyoung. Onu seçmem benim için sürpriz olmadı. Çünkü grubu ilk çıktıklarından beri takip ediyorum. Ve en başından gözüm hep lider olan Jinyoung'daydı. O gülüşü... Evet gülüşlere takmış durumdayım. Farkındayım. Ama bu şahsiyetler olduğu sürece ben daha çok takarım. Kişiliği de kendisi gibi harika. Çok seviyorum onu~ Ah şu dile bak. İnsanı zorla fantazi kurmaya itiyorlar. Hahahah.....

No 5: Zelo


Yine B.A.P grubundan bir üye ile karşınızdayım. Jelo'mu 5 numara yapmak beni çok üzdü. Ama başka çarem yoktu. Zelo'yu gerçekten ama gerçekten çok seviyorum. Çocuk 96 doğumlu. Ve yaşına göre harika rap yapıyor. Ve oldukça da başarılı! Ah benim açımdan üzücü bir durum ise onun noonası olmam. 2 yaş küçük maalesef benden. Ama yinede pek takmıyorum bunu. Ramen saçlımı sonununa kadar desteklerim. Ve o saçları... İlk çıktıklarında sarıydı, sonra pembe oldu. Son hali ise sarı-mavi.  İşin ilginç tarafı çocuğa her renk yakışıyor. Yani gök kuşağı bile yapsalar o saçı yakışacak. O derece. Ve yaşına göre boyu da oldukça uzun. Beni en çok sevindiren tarafta bu!

No 4: Hanbyul/Jason


Sevgili arkadaşım Ezgi sayesinde bu çocuğa ve grubu LedApple'a takmış durumdayım. Youtube'da keşfetti bu grubu ve keşfini sağolsun hemen benimle paylaştı. Allah'ım bir insan bu kadar mı tatlı, bu kadar mı mükemmel olur. Onu tanımlayacak kelime bulamıyorum şahsen. Resmen melek gibi bir çocuk. Sesi gerçekten harika! Canlı performanslarda da bu başarısını gösteriyor zaten. Tipi desen,  ortada her şey. Özellikle o gamzesi! Gülünce bildiğiniz eriyorum ben. Avustralya'da doğmuş, yani melez. İngilizce konuşması... O konuştukça ben batıyorum. LedApple gerçekten yetenekli bir grup. Keşke şirketlerini değiştirebilseler, o zaman eminimki daha başarılı olurlardı.


No 3: Daehyun


Evet B.A.P grubundan 3 kişi var listemde. Ama ne yapayım, dayanamadım. Bu çocuk... Söyleyecek kelime bulamıyorum. Özellikle rüyama girdiğinden beri baya bir takmış durumdayım Daehyun'a. Hayır normal olarak girse iyi, birde öpüyordu... Neysee. Sesi gerçekten büyüleyici. Güçlü bir sesi var. Ve gerçekten harika. Onu dinlemekten asla sıkılmam. TA-DAH It's BAP' de sürekli maske takıyordu ve fazla konuşmuyordu. İlgimi biraz çekmişti orada, fakat yinede ben hep Zelo ile ilgileniyordum. Şimdi nasıl oldu da seni listemde 3.yaptım bir türlü anlamış değilim. O bakışların zaten... "Me.You.Bed.Now!" dedirtiyor cidden. Hayaller kurmadım değil...  Busan'lı çocuk. Kalbime çok hızlı girdin ve 3. sıraya yerleştin. Daha fazla ileriye giderek korkutma beni sakın.


No 2: Onew


Bir MVP olarak 2 numara da tabiki de Onew'u bulundurmamdan doğal bir şey yoktur sanırım. SHINee de ilk dikkatimi çeken üye... SHINee The First Concert'i izlerken gözüm hep Onyu'ya kayıyordu. Neden mi? Çünkü habire gülümsüyordu. Sürekli... Ağladığında bile gülmeye çalışıyordu. Onu bu yüzden sevdim. Gerçekten harika birisi! Kimseyi kırmıyor. Dubu lakabını hak ediyor. Sesi... En sevdiğim sesler arasında yine 2. sırada. O kadar yumuşak bir sesi varki... İnsanı alıp derinliklere götürebiliyor. Kendinden geçiyorsun onu dinlerken. Özellikle Onew'ın ttakbam'ı beni bitiriyor. O nasıl güçlü bir parmaktır anlayamadım. Bir parmağının hareketiyle cevizi param parça edebiliyor. Çoğu kişinin alnına vurmuştu. Ah o kişilere gerçekten acıyorum~


Evet geldik şimdi birinci sıraya. Davullar çalsın bakalııım~ Birinciliği 5 kişi paylaşıyor. Evet sizin için tahmin etmesi zor olmasa gerek...

No 1: Arashi 


İlk sırada her zamanki gibi Japon grubum Arashi var. SHINeeWorld'de çoğu kişi bana soruyor. Arashi mi yoksa SHINee mi diye? Açık açık söylüyorum! Arashi denince, benim için akan sular durur. Böyle bir kıyaslama sorusu sorulduğunda kesin ve net cevabım "Arashi olunca, SHINee'yi tanımam!" Arashi'nin benim hayatımda çok önemli bir yeri var. Ve bunu hiçbir şeye değişmem.

Matsumoto Jun


Benim biriciğim. Senin sayende buralara kadar geldim. Her şey senin sayende. Hana Yori Dango ile tanıdım MatsuJun'umu. Oradaki karakterinle beni başta büyülemiştin zaten. Seni araştırmasam, yada o diziyi izlemeseydim şimdi nelerle meşgul olurdum kim bilir... Arashi'yi bana tanıttığın için, o grubun bir parçası olduğun için gerçekten teşekkür ederim. Her zaman, her yerde 'cool' davranışlar sergiliyorsun. İlk başlarda herkes seni soğuk biri gibi görüyor. Ama yanılıyorlar. Benim kadar seni tanısalar eminimki hiçte böyle düşünmezlerdi. İçindeki o çocuk ruhun asla kaybolmadı. Gülümseyişinin altına sakladın o ruhu. Ve sen ger gülümsediğinde o çocuk ruhu seni adeta esir alıyor. Bizleri büyülüyor~ Her zaman böyle kal. Hiç değişme. Seni hep seveceğim benim cool Jun'um~

Ohno Satoshi


Arashi grubumun biricik lideri. Oh-chan~ Ah seni nasıl tanımlasam inan bilmiyorum. Grup üzerinde hiç lider gibi değildin. Ah hayır, bu kötü anlamda değil elbette. Yeri geldiği zaman liderliğini çok iyi yapıyorsun. Fakat diğer gruplarda olduğu gibi lider olduğun için asla kendini ön plana çıkartmadın. Grup üyelerinin hepsini eşit saydın. Bu yönünü gerçekten çok seviyorum senin. Özellikle o surat ifadelerin. Ah~ Beni bitiriyor. Gerçekten ifadesiz bir suratın var. Ne düşündüğünü bazen hiç kimse anlayamıyor. Ve gerçekten korkusuzsun. Bunu öğrendiğimde -yada gördüğümde- gerçekten çok şaşırmıştım. Bir çok kişi liderin sen olmadığını düşünüyor grupta. Ama onlar seni tanımıyor~ Sen aslında gerçek bir lidersin. Ah her yerde balıktan söz etmen...  İki lafından biri balık. Ayrıca şuna bakar mısınız Oh-chan 1980 doğumlu, yani 32 yaşında. Ama hiç yaşını gösteriyor mu? Ah yerim seni. Hala küçük bir çocuk gibisin. Seni her zaman seveceğim dumur suratlı biricik liderim~ 

Sakurai Sho


Şapşalım benim. Her ne kadar grupta ayrım yapmasam da ister istemez Sho'ya karşı farklı duygular besliyorum. Bunu tam anlamıyla tanımlamak imkansız benim için. Cidden şapşalsın Sho-chan. Siz böyle dediğime bakmayın, normalde gerçekten zekidir. Keio Boy'umuz. Kendisi Keio Üniversite'sini bitirdi. Arashi'nin biricik rapperı. Johnny's 'e rapi sen getirdin. Beni rape sen alıştırdın. Sizlerle birlikte ben ilkleri yaşadım. Konuşma tarzını özellikle çok seviyorum. Gerçekten hızlı konuşuyorsun ve bazen düşünmeden söylüyorsun çoğu şeyi. Bu yüzden sana şapşal diyoruz işte. Ama grupta senden şapşal olan birisi var. Korkma Sho-chan. Her ne kadar son zamanlarda beni sinir eden bir olay yapmış olsanda ve her ne kadar adın o Maki ile duyulsa da seni hep seveceğim. Hiç değişme, hep böyle kal~

Aiba Masaki


Heh işte grubumuzun asıl şapşalı burada! Farklı bir kişiliği var Aibaka'nın. Sizinle ilk tanıştığımda ses tonun bana gerçekten tuhaf gelmişti. Acayip ve farklıydı. Fakat bu tuhaflık seni tanıdıkça, seni izledikçe tatlılığa bıraktı yerini. Sesini gerçekten seviyorum. Ah özellikle o gülüşün! Anlatılmaz yaşanır, o derece. Gülerkenki o sesin... Düşündükçe seni yiyesim geliyor Aibaka! Gerçekten şapşaldır bu çocuk. Ne de olsa Aibaka ünvanını kazandın. Not: Baka Japonca'da aptal-şapşal gibi anlamlara geliyor. Şapşal evet, ama kesinlikle saf değil! Bunu niye söylediğimi onu tanıyınca anlarsınız zaten. Hep bu grupta kal Aiba-chan. Hiç değişme. Her zamanki hallerinle bizi güldür. Arashi'yle birlikte olduğun zaman sende gül. Seni hep seveceğim biricik Baka'm ~

Ninomiya Kazunari


Fare suratlı Nino'm benim. Kendisi tam bir oyun tutkunudur! Oyunların olmadığı bir dünyada yaşayabileceğini asla sanmıyorum. Ve Nino'muza genellikle 'Forever 17' deniyor. Neden? Çünküü~ Kendisi 1983 doğumlu, fakat yaşını hiç göstermiyor. 17 yaşındaki bir fotoğrafı ile, şu andaki halini karşılaştırdığınızda en ufak bir farklılık göremezsiniz. Bir insan bu kadar mı değişmez ya? Sapık Nino'm. Oh-chan'la olan bağınız beni çok mutlu ediyor~ Ohmiya çiftini çok seviyorum -tabiki bu gerçekte olan bir çift değil-. Her fırsatta liderimizi elliyor. O yüzden cidden sapık. Ah birde o bağırarak konuşması yok mu? Düşüncelerini anında söyler ve genellikle yüksek sesle konuşur sıpa. Şarkıcılık bir yana, Nino gerçekten iyi bir oyuncu -diğer üyelerde öyle, ama Nino farklı-. Bir çok yerde rol aldı. Onu izlemeye doyamıyorum. Çünkü oynadığı karaktere tam olarak bürünebilen bir insan. Sende hep bu şekilde doğal kal. Hiç değişme. Seni hep seveceğim fare suratlı sapık Nino~


Ah~ Hem harem listemi tamamladım. Hemde Arashi'ye olan duygularımı döktüm. Liste yapması gerçekten zormuş. Ama her ne kadar zor olursa olsun ben çok eğlendim. Umarım sizlerde okurken benim gibi eğlenirsiniz. Liste yapması için bunu alttaki bloga yani Tülay'a paslıyorum ve onun haremini merakla bekliyorum! 

Jaa! Bir dahaki yazıda görüşmek üzere. Mata nee~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder