30 Ağustos 2012 Perşembe

MatsuJun / B.A.P ~

Herkese merhaba! Şimdi fark ettim de artık her gün buraya yazıyorum. Yazmak hoşuma gidiyor. :3 Aslında önceden yazı yazmayı hiç sevmezdim. Özellikle uzun yazıları yazmayı hiç ama hiç beceremezdim. Şimdi -pek anlamlı olmasalar da- elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum. Hala hikaye yazma konusunda zayıfım gerçi.. Aklıma harika konular geliyor, fakat bir türlü onları yazıya dökemiyorum. Umarım bu konuda da kendimi geliştiririm.


Happy Birthday Jun!



Ah bugün bugün bugüüüüüün çok güzel bir gün. Neden mi? Çünkü... MatsuJun'un doğum günü!
Bebeğim, biricik Arashi'min biricik üyesinin doğduğu gün! 29 yaşına girdi! Büyüdü benim sıpalarım. T-T İlk çıkış yaptıklarında hepsi 16-17 yaşındalardı. Şimdi 30 oldular neredeyse~ 1999 yılından bu yana beraberler. Umarım bu birliktelikleri sürer. Onlarsız bir dünya kesinlikle düşünemiyorum!

Jun Jun Jun MatsuJun! Bu yıl sizinle fazla ilgilenemedim, farkındayım. Ama yine de doğum günlerinizi kutlamayı asla unutmam! Biricik göz bebeğim, tanıdığım ilk üye! Bende her zaman çok özel bir yerin var. Neden? Çünkü dediğim gibi tanıdığım ve en sevdiğim ilk üye sendin. Hana Yori Dango sayesinde alıştım sana, orada sevmeye başladım seni. Gülüşün o kadar içten ve güzeldi ki... Güldüğün zaman gerçek MatsuJun'u görüyordum. Adeta bir çocuk olan seni. O masumiyeti, o temiz kalbini... Her ne kadar ilk tanıyan birilerine karşı soğuk gibi dursan da, aslında hiç öyle değilsin. Yalakalığı ve laubali olmayı hiç sevmezsin. Sevmediğin, hatta katlanamadığın halde hiç kimsenin kalbini kıracak kadar ileriye gitmedin. İşte bu yüzden herkes seni çok seviyor ve destek çıkıyor.

Hep Arashi ile birlikte ol. Yine hep birlikte şarkı söyleyin. Programlar yapın. Bizlerle birlikte olun. Biz, siz var olduğunuz sürece mutluyuz. Arashian'lar hep yanınızda ve hep yanında Jun~

Otanjoubi Omedetou! Doğum günün kutlu olsun biricik meleğim~

___________________________________________________________________________




Diğer bir konumuz ise B.A.P!!! Evet farkındayım, bu aralar çok sık B.A.P'ye yer veriyorum. Ama ne yapayım? Onlarda bu kadar hızlı albüm-şarkı çıkarmasınlar. Ah bu videoları izlerken ki halimi bir görseydiniz eminim delirdiğimi düşünüp beni hastaneye kapattırırdınız. Çok ciddiyim. Daha dün çıkan yeni bir parça olan Crash'ın performansı da bugün çıktı! Nasıl bir dans uygulayacaklarını bilmiyorduk, çünkü klipte sadece eğlendikleri görüntüler vardı. 
Performans videosunu paylaşmadan önce şunu göstermek istiyorum;


B.A.P , AOA ve ZE:A üyeleri Gangnam Style dansını yapıyorlar. Kısa bir video fakat oldukça eğlenceli! Benim gözümü şahsen B.A.P'den başkası görmedi. Aşırı tatlılar! Bu Gangnam Style çılgınlığı da giderek sürüyor! PSY! Devam!



Diğer bir video ise MCountdown'un sahne arkasında çekilmiş bir görüntüleri. Burada yaptıklarına ilk izlediğimde bir anlam verememiştim. Fakat yine de gülümseme yüzümden eksik olmamıştı. Neden? Çünkü a-şı-rı tatlılar! Şebeklerim benim.



Son videomuz ise Crash performansları! İşte beklenen an! Nasıl bir heyecanla izledim anlatamam. İlk izlediğimde zaten uzun bir süre etkisinden çıkamadım. Hemen bilgisayara indirdim videoyu ve tekrar tekrar izledim! Ve hala da izliyorum~  Allah'ım bu nasıl bir dans, bu nasıl bir performanstır?! Delirdim cidden! Bu kadar tatlılık bir insan için fazla cidden. Dayanılacak gibi değil.
Daehyun! O saçlarına ne yaptın sen?! Kahverengi tonlarında bir renk olmuş. Sarı saçlar yine gitmiş. Ama ama... Daha bir şeker olmuş. Tanımlayamıyorum şu anda Dae'yi. Elim ayağım birbirine dolandı! T-T Zelo'nun Yongguk'un kucağına çıkmasıyla çığlığı basmamda bir oldu zaten. Dansları aşırı güzeldi. Alıştığımız B.A.P'nin dışında bir danstı. Fakat böyle şirin bir şarkıya, bu dans daha uygun olurdu tabiki de. Bu grup nasıl bir şey anlamadım hala. Sert-asi olmak istediklerinde hemen olabiliyorlar. Fakat yeri geldiklerinde de gerçekten şirin de olabiliyorlar. Çocuklarım bir harika!

Eminim ki benim gibi Baby'lerde bu performansı tekrar tekrar izleyeceklerdir!


Bu da Zelo ve Youngjae'den No Mercy Repackage albüm tanıtımı! Öldürün beni! Cidden öldürün beniiii! Albümün güzelliğine bakar mısınız? Kitap şeklinde yapmışlar bu sefer! Power yerinde bunu istiyorum ama beeeen! T-T Ayrıca Zelo! Youngjae! Bu kadar tatlı olmayın!


Neyse ben delirmeden bu yazıyı bitirsem iyi olacak... Bir sonraki yazıda görüşmek üzere o zaman. Jaa~ Mata nee~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder