8 Ağustos 2012 Çarşamba

Çekiliş Kazandım!

Herkese tekrardan merhaba! Bugün gerçekten çok mutluyum çünkü katıldığım bir çekilişi kazanmıştım. Ve kargom bugün geldi. Kozmoda aracılığı ile Flormar'ın ürünlerinden oluşan minik bir kutu! Ben gerçekten çok sevdim. Renkleri de tam bana göre! Şimdi sıra resimlerde;



Böyle minik ama şirin bir kutu da geldi ürünler.



Kutunun içinde gördüğünüz gibi kırmızı bir kutu daha var. Ürünler onun içerisinde.



Kutunun altından hiç beklemediğim bu güzel mi güzel inci kolye çıktı. Gerçekten kaliteli. Çok hoşuma gitti.



Ve o kırmızı kutunun içeriği! İçindekiler;

True Color: Plumping Lip Gloss
Supershine Lipstick
True Color: Nail Enamel
Lipliner Matic

Hepsi birbirinden güzel bu ürünler için kazandığım siteye teşekkür ediyorum. Adresimi aldıktan hemen 1 gün sonra kargoya verildi. Gerçekten kaliteli ve hızlılar. Çok teşekkür ederim tekrardan!


Siteyi ziyaret etmek isterseniz; http://www.naslii.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder