12 Ağustos 2012 Pazar

[SHINee] Key'in Projesi~!

Annyong! Herkese merhaba. Hafta sonu benim için gerçekten çok kötüydü. Hayatımda hep kötü bir anı olarak kalacak. Fakat geçmiş geçmiştir değil mi? Geçmişi düşünerek geleceği yaşayamayız.
Doğum günüm yaklaştıkça bendeki heyecan giderek artıyor. Aslında pek bir şey olacağı yok ama olsun. İnsan yinede hevesleniyor. Annemi ikna ettim sonunda. Doğum günümde 'B.A.P - No Mercy' albümünü alacağım. Aslında uygun bir site buldum. Eğer oradan alırsam 'B.A.P - Power' albümünü de satın alacağım. İki albümün fiyatı oldukça uygun oluyor. Ayrıca ikisine de poster hediye ediyorlar. Eğer iki albümü de alırsam B.A.P albümlerinin tamamlanmasına sadece 1 tane kalmış olacak. Warrior'u da aldık mı tamamdır. Haha, her neyse...

İlerleyen zamanlarda bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Kozmetik ürünlerinden oluşan küçük bir çekiliş. İzleyici sayımın da artmasını istiyorum aslında. Hemde hediye vermeyi cidden istiyorum.

Bugün sadece öylesine yazmak istedim. Arada güzel oluyor böyle. Onun haricinde size bir projeden bahsetmek istiyorum.


Bu foruma hala üye olmadıysanız eğer gerçekten çok şey kaybediyorsunuz. Ailemize sizde katılın hemen! Onun haricinde SHINee seviyorsanız eğer Key'in doğum günü projesine katılmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bu site diğer siteler veya sayfalar gibi kafadan savma değil merak etmeyin. Neredeyse 1 yıldır bende bu sitedeyim. Buluşmalara katıldım. Hepsini gerçekten iyi tanıyorum. Ayrıca bu forum bir çok albüm vs. eşyalar getirdi. Onlar sayesinde albümlerime kavuştum.
Her neyse. Nerede kalmıştık? Ha proje evet. Daha önce Taemin'e de aynısı yapıldı. Çok değil bir iki ay önce üyelerden toplanan paralar ile Taemin'e çok güzel ve kaliteli 2 tane tişört alınmıştı ve yollanmıştı. Hatta şu anda o gönderdiğimiz tişörtler Taemin'in elinde. İsterse giyecek -ki umarım giyer!-. 800 liraya yakın bir miktar toplanmıştı sitede. Herkes gönlünden ne koparsa gönderdi. İster 5 TL, ister 50 TL. Miktar size kalmış. Lütfen Key'in projesine de katılın! Ayrıntılarıyla öğrenmek için bu linke tıklamanız yeterlidir!


Ayrıca projeler kısmında Taemin için gönderilen hediyeyi ve diğer ayrıntıları görebilirsiniz. Hadi Shawol'lar. Key sizden destek bekliyor! Unutmayın her katılımımız bizi hayallerimize bir adım daha yaklaştırır. Türkiye'den kaç kişi SHINee'ye hediye gönderebiliyor ki? Hiç kimse! Bizler bir ilkiz bunu unutmayın ve bize, bu projeye ve ilerideki projelere destek olun!


SHINee ve SHINeeWorld sizi seviyor. Ve tabiki bende~ Bir dahaki postta görüşmek üzere. Mata nee~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder